LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Laten we nog eens een E-mail actie starten. Nu naar het BKR!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
L. Blok

Laten we nog eens een E-mail actie starten. Nu naar het BKR!

Ongelezen bericht door L. Blok »

Omdat ik steeds meer bevestigd wordt in mijn standpunt dat ik hier op het forum al dikwijls heb verteld nl. "Dat Legio/Dexia de zorgplicht VOLKOMEN aan zijn laars heeft gelapt", kunnen we hier nog eens duidelijk wat van ons laten horen.
Ik weet dat er een belangenvereniging is die zeven weken geleden al een brief naar het BKR heeft verzonden met het vriendelijke verzoek om over deze problematiek eens van gedachte wisselen en te bezien of het eventueel mogelijk is om op de grote restschuld die voor vele van ons gaat ontstaan of al is ontstaan, daar enige coulance in te gaan toepassen i.v.m. de registratie van deze komende of al bestaande restschuld. Tot op heden heeft BKR daar met een oorverdovende stilte op gereageerd.

Daarom lijkt het mij zinnig om nog maar eens een E-mail actie te ondernemen, nu naar het BKR, om daar onze grote verontrusting aan mee te delen.

Helaas heeft het BKR géén direct E-mail adres beschikbaar maar men kan toch een bericht per PC naar het BKR versturen als men bereid is daar wat moeite voor te doen.

Onder de streep heb ik een berichtje geplaats en wanneer men nu deze tekst selecteert en dan en dan met ingedrukte "Ctrl" toets ook de "C" toets drukt copiëeert men deze tekst in uw PC. Klik dan op onderstaande link:

http://www.bkr.nl/de_organisatie2.html

U komt dan op een scherm met de melding "Contact met BKR". Daar ziet u meedere velden staan waarvan er bij één vermeld staat "Wat ik slecht vind". Als u nu de muispijl in dit tekstgedeelt zet en u klikt op de linker muistoets dan verschijnt de cursor hier. Dan drukt met ingedrukte "Ctrl" toets op de "V" toets en het bericht komt nu hier te staan.
Daarna kunt u uw naam, adres en woonplaats vermelden (is verplicht) en eventueel uw E-mail adres en dan het bericht verzenden.
Uiteraard kunt u ook uw eigen tekst plaatsen maar maakt u dat niet te lang want ik vermoed dat de ingave beperkt is.
Hieronder volgt dan het bericht.

m.v.g. L. Blok

Als één van de gedupeerde van aandelenlease-producten wil ik mijn verontrusting uitspreken over de volslagen willekeurige toetsing van Legio/Dexia bij het BKR en waarbij u zelf al in een correspondentie met een van de gedupeerde heeft toegegeven dat Legio/Dexia op een niet regelementair juiste wijze registratie bij het BKR heeft gedaan.
Ook heb ik vernomen dat u tot op heden nog geen reactie heeft gegeven op een verzoek van een belangenvereniging van gedupeerde om hierover eens van gedachte te wisselen.
Bij deze wil ik u nog eens uitdrukkelijk attenderen op deze constateringen.

Met vriendelijk groet,

Een gedupeerde van deze producten.

Agnes

Re: Laten we nog eens een E-mail actie starten. Nu naar het BKR!

Ongelezen bericht door Agnes »

Goed idee, ik doe mee.

Ik vraag mij toch af waarom er zo lauw gereageerd werd op mijn oproep om AFM te e-mailen. Ik zal hem nog even naar boven halen.

Leen

Ongelezen bericht door Leen »

ff gedaan en dit is het resultaat:
Not Found
The requested URL /cgi-bin/dank.html was not found on this server.

mvg
Leen

L. Blok

Leen,

De server van Radar ging net even down. Dat zal het probleem geweest zijn. Ik kreeg een melding "Bedankt voor uw reactie" of iets dergelijks.

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Dhr Blok,

Hij is verzonden. Agnes, ik heb wel meegedaan aan de actie AFM.
Als nu iedereen meedoet, we moeten het wel warm houden.

Hans2

Ongelezen bericht door Hans2 »

Goed idee!
Bericht verzonden!

Art

Ongelezen bericht door Art »

Dit is niet bedoeld om meneer Bloks gedreven inzet af te kraken, hoor -zie het als opbouwende kritiek-, maar het Nederlands van dat stukje loopt niet helemaal lekker. Het meervoud van "gedupeerde" is bovendien "gedupeerden". Misschien verstandig om het even op te poetsen.

geen taalwonder

Ongelezen bericht door geen taalwonder »

He, taalpuritein,

Het is niet "meneer Bloks gedreven" maar "meneer Blok's gedreven" en volgens mij ook niet "-zie het als" maar "-ziet het als".

groet

Art

Is dit wat we bedoelen?
-------
Als een van de gedupeerden van aandelenlease-producten, wil ik mijn verontrusting uitspreken over de volslagen willekeurige manier waarop Legio/Dexia haar klanten heeft getoetst bij het BKR.
Zoals u zelf eerder al in een correspondentie met een van de gedupeerden heeft toegegeven, heeft Legio/Dexia op een niet-reglementair juiste wijze registratie bij het BKR gedaan.
Ook heb ik vernomen dat een belangenvereniging van gedupeerden u heeft verzocht om hierover eens van gedachten te wisselen, maar dat u hierop tot op heden nog geen reactie heeft gegeven.
Bij deze wil ik u met nadruk nog eens hierop wijzen. Wanneer kunnen wij uw reactie tegemoet zien?
Met vriendelijk groet,
Een gedupeerde van een van deze producten.
------

Art

Anoniem schreef: "Het is niet "meneer Bloks gedreven" maar "meneer Blok's gedreven" en volgens mij ook niet "-zie het als" maar "-ziet het als". "

Je hebt het twee keer fout. Het is wel degelijk "meneer Bloks inzet". Of zoals jij wilt, "Mister Blok's effort", maar dan dus wel in het Engels. De gebiedende wijs wordt al sinds even na de afloop van de laatste wereldoorlog niet meer met een "-t" geschreven.

L . Blok

Ongelezen bericht door L . Blok »

Bedankt voor u zeer waardevolle bijdrage. U heeft nog een hoop te doen op dit forum.

Art

Haha! Geen dank, meneer Blok; de dank is geheel van mijn kant.
Ik heb het berichtje ondertussen zelf ook naar het BKR vertuurd, maar ik zag dat het eigenlijk de bedoeling was om daar alleen opmerkingen over hun website te maken. Nou ja, het kan in ieder geval geen kwaad, lijkt me.

weegschaal

Ongelezen bericht door weegschaal »

Beste heer Blok,

Ook ik heb de email verzonden naar het BKR. Dank voor uw inzet, altijd maar weer opnieuw ondanks de soms ongehoorde kritiek.

Margreet

Ongelezen bericht door Margreet »

Idem, verzonden.
Groet, Margreet

Barry

Ongelezen bericht door Barry »

hr Blok,
Wellicht verstandig om eenieder te vragen ditzelfde te doen op dit forum en dan als 1 stuk in te sturen naar zowel BKR als de tweede kamer (uiteraard incl volledige gegevens). Dit verzoek kan volgens mij het beste via u lopen aangezien u reeds een behoorlijke krediet (en dan niet de Dexia vorm) bij de forum bezoekers heeft opggebouwd.
m.vr.gr.
Barry

j moret

Ongelezen bericht door j moret »

registratie bij bkr heb je in verschillende schalen ligt aan de melder de b\dexia in welke schaal hun je plaatsen als wand betaler b.v bkr is aleen een soort data bank waar dat op geslagen wordt alemaal hun doen erzelf niks mee weten jullie dat ook ?

Marco

Ongelezen bericht door Marco »

Mijn bericht is ook verzonden!
Zijn er nog meer van die akties!
Of wie weet er nog een leuke

L. Blok

Volgens een reactie die ik per e-mail ontving zou dit
[email protected]
het E-mail adres zijn van het BKR. Bij deze is het doorgegeven.

m.v.g. L. Blok

Anne

Ongelezen bericht door Anne »

Mijn mailtje is verstuurd!

Gesloten