Uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat Lazrak zich gaat bemoeien met de aandelenlease.
Hij schijnt een nieuwe vereniging te laten oprichten: allochtonen-lease. voor niet in Nederland geboren gedupeerden, want deze mensen zijn door hun afkomst toch meer misleid dan de autochtonen. Ze proberen juniorlease vliegen af te vangen met het argument dat juist jonge mensen tijd genoeg hebben om hun schuld aan de Dexia bank te betalen. Ze gaan voor de nodige know-how informeren bij de Vereninging Schadeloos-stelling.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lazrak komt in aktie
Re: Lazrak komt in aktie
Oh ja tis wat.
ach ja dexia had zeker de folder niet in 100 talen vertaald???????
als die mensen nederlands hadden geleerd hadden ze kunnen lezen dat er risico's aan kleven
maar ach meneer Lazrak denkt toch alleen maar aan zijn eigen portemonnee, eerst via SP de kamer binnensluipen en dan zeggen dat je niet wist dat je gedeelte van salaris moet inleveren.... en is toch nog heel behoorlijk hoor, modaal overhouden
als die mensen nederlands hadden geleerd hadden ze kunnen lezen dat er risico's aan kleven
maar ach meneer Lazrak denkt toch alleen maar aan zijn eigen portemonnee, eerst via SP de kamer binnensluipen en dan zeggen dat je niet wist dat je gedeelte van salaris moet inleveren.... en is toch nog heel behoorlijk hoor, modaal overhouden
huissie leer je het nooit
Het schijnt dat Lazrak toegezegd is dat hij wel z'n volledige wettelijke vergoeding mocht houden. Door een misverstand in de administratie kreeg hij daar ook nog eens de interne toelage van de SP bij: dubbel kassa dus. Maar hij kreeg dus wel volgens de afspraak meer dan de rest, hij had hoge kosten, de SP wilde hem er graag bij hebben, en waarom had meneer Lazrak zulke hoge kosten...?
Misschien een paar contractjes bij LL lopen.
Misschien een paar contractjes bij LL lopen.
En misschien niet ik weet het niet en jij ook niet.
Ik voor deze topic geld, lees Asterix en Obelix :
De intrigant
Groeten,
Piet
De intrigant
Groeten,
Piet