LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lease-domme Nederlanders

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Rene

Lease-domme Nederlanders

Ongelezen bericht door Rene »

Hoe dom moet je zijn om te denken dat iemand geld aan het weggeven is?

Hoe dom moet je zijn om geld uit te gaan geven wat je eigenlijk niet hebt?

En als het mis gaat is ineens half Nederland in rep en roer. Ze hebben ons besodemieterd zingen ze met ze allen.

Neen, leg nu eens de schuld bij jezelf. Zeg nu gewoon een dat je een ontzettende sukkel ben...geef nu eens toe.

Pieter

Re: Lease-domme Nederlanders

Ongelezen bericht door Pieter »

60.000 domme sukkels van mensen Rene?

Lees het forum eerst goed voordat je je conclusies trekt.

Mvg Pieter

Meisje

Ongelezen bericht door Meisje »

Hahaha deze sukkel had dit bericht eerst onder het verkeerde forum geplaatst. Digibeet dat je er bent!

Jan Willem

Ongelezen bericht door Jan Willem »

Het heeft allemaal te maken met de grote hebzucht van al die mensen. Alsof we nog niet genoeg hebben. Nee natuurlijk niet....want we moeten allemaal meer. We zijn niet meer tevreden met wat we hebben. Denk toch allemaal eens aan de luxe waarin we leven. En wat betreft de jongens van Legio Lease, tja die dachten hetzelfde erover...meer meer meer...alleen werd het minder en minder. Maar niet voor hen, want de zakken waren al gevuld...ten koste van al die gedupeerden, die ook meer wilden. Wat zijn we toch aan het doen. Advies: back to basic ! En opsluiten die knakkers van Legio Lease, want die zijn toch al verpest...kunnen ze eens rustig gaan nakijken wat normen en waarden zijn.

Jan Willem

Ongelezen bericht door Jan Willem »

Het heeft allemaal te maken met de grote hebzucht van al die mensen. Alsof we nog niet genoeg hebben. Nee natuurlijk niet....want we moeten allemaal meer. We zijn niet meer tevreden met wat we hebben. Denk toch allemaal eens aan de luxe waarin we leven. En wat betreft de jongens van Legio Lease, tja die dachten hetzelfde erover...meer meer meer...alleen werd het minder en minder. Maar niet voor hen, want de zakken waren al gevuld...ten koste van al die gedupeerden, die ook meer wilden. Wat zijn we toch aan het doen. Advies: back to basic ! En opsluiten die knakkers van Legio Lease, want die zijn toch al verpest...kunnen ze eens rustig gaan nakijken wat normen en waarden zijn.

??

Ongelezen bericht door ?? »

"60.000 domme sukkels van mensen Rene?"

Ja, waarschijnlijk wel. De mensen die hun contract wel hebben gelezen en begrepen die wisten ook wel dat ze met verlies konden eindigen. Jullie hebben allemaal het contract niet gelezen of begrepen, maar wel massaal getekent. Dan ben je een sukkel. Kan je hoog of laag springen. Als ik roep dat je 20.000 euro ontvangt, maar in het contract staat dat ik dan je tv krijg, dan onderteken ik dat toch niet? Ik ben toch geen sukkel...? Dus hier het antwoord op je vraag Pieter.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Er ligt inderdaad een verantwoordelijkheid bij de mensen zelf, maar de contracten waren zo opgesteld worden dat een gemmiddelde Nederlander niet behoorde te weten wat erin stond. Alleen mensen met echte kennis op fin. gebied konden de opzet van aandelenlease toendertijd onderkennen.

m.v.g. Ruud

Wim

Ongelezen bericht door Wim »

Ik ben ook zo'n sukkel, maar gelukkig was ik zo verstandig alleen geld te investeren dat ik kon missen.
En dat ik alles zou kunnen kwijtraken wist ik ook.
Alleen dat bijbetalen hè?
Dát hadden ze dus wel even duidelijker mogen vertellen.

Paul Witsenberg

Ongelezen bericht door Paul Witsenberg »

Ruud,
In mijn contract staat duidelijk wat de risico's waren. Om de proef op de som te nemen heb ik mijn neefje van 15 gevraagd of hij in het kort kon vertellen wat er in het contract staat: hij had het volkomen juist!!! Of de beschuldigingen hierboven zijn waar (je bent niet echt slim) of je doet je voor als een ontzettende dommerd die hoopt zijn zelf geleden verlies middels een misselijkmakende manier terug te krijgen. Ik heb trouwens ook meerdere contracten (voordat mensen mij weer beschuldigen van het zijn van een medewerker). Maar ik draag mijn verlies als een kerel (ik heb in het verleden ook heel veel aan mijn Legio contracten verdiend). Welke contracten heb je allemaal?! Misschien heb ik ze ook en kunnen we samen het contract eens doorlezen....
Paul

anti SLV

Ongelezen bericht door anti SLV »

Eindelijk iemand met brains op dit forum en zelfs zijn neefje heeft brains!!
Bravo voor Paul!!!!!
Een mede anti-SLV'er

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Het carnaval is weer begonnen.
Ook de grapjassen werken mee aan de publiciteit ;-)

Mvg Pieter

Francis

Ongelezen bericht door Francis »

Paul jouw neefje weet wat er speelt en met voorkennis leest hij het contract.
Doe eens de volgende proef, neem een neefje of nichtje van dezelfde leeftijd,"die van toeten nog blazen weet", laat hem of haar eerst eens die adembenenemde brochure lezen die iedereen eerst thuis gestuurd kreeg.
Bel hem of haar regelmatig of ze het gelezen hebben en wat ze er van vinden, lieg desnoods over het produkt.
Een paar dagen later geef je ze het contract en je vraagt of ze het willen doornemen.
Het resultaat van deze test zou ik graag hier willen zien.

Francis

Paula

Ongelezen bericht door Paula »

René pakt uit: "...en gebrek aan kennis van de Nederlandse taal laat te wensen over."

René, knul:

1. 'gepaart' moet zijn 'gepaard';
2. 'jou gretigheid' moet zijn 'jouw gretigheid';
3. 'jou gretigheid en gebrek aan kennis etc. laat te wensen over' Oh...? Iets meer gretigheid dus...?

Maar goed.

Ik citeer verder: "Ik ben op dit forum gekomen om mensen hieruit te halen." Ik zou 'hieruit' vervangen door 'onderuit'.

René, je berichten zeggen meer over jou dan je denkt...

Snap je 'm...?

nes

Ongelezen bericht door nes »

dank je wel paula, wilde net dezelfde dingen schrijven

Paula

Dat mocht je willen, die test.

René... ga voor de spiegel staan en zeg dezelfde dingen die je hier verkondigt, tegen jezelf.

Dan begrijp je tegen wie je het eigenlijk hebt.

Paula

Nee, het nivo werd mij te laag.

Gesloten