LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Leasebeleggers dieper in de schuld
Leasebeleggers dieper in de schuld
Op de site van iex.nl vond ik een niet zo prettig bericht.
Ter info plaats ik het toch maar op dit forum.
m.v.g. L. Blok
De val van de AEX-index, Ahold en Aegon zorgt de laatste week voor steeds grotere problemen bij bezitters van aandelenleaseproducten. In de meeste leaseproducten is Ahold opgenomen als 'veilig aandeel'. Na de sterk gedaalde koersen van fondsen Aegon, Ahold, KPN en ING zijn in vrijwel alle leasecontracten de aandelen beduidend minder waard dan de lening waarmee ze indertijd zijn gekocht. Beleggen via aandelenleaseproducten is in Nederland zeer populair. Volgens toezichthouders stonden in 2001 in Nederland 700.000 contracten uit ter waarde van € 6,5 mrd.
Ter info plaats ik het toch maar op dit forum.
m.v.g. L. Blok
De val van de AEX-index, Ahold en Aegon zorgt de laatste week voor steeds grotere problemen bij bezitters van aandelenleaseproducten. In de meeste leaseproducten is Ahold opgenomen als 'veilig aandeel'. Na de sterk gedaalde koersen van fondsen Aegon, Ahold, KPN en ING zijn in vrijwel alle leasecontracten de aandelen beduidend minder waard dan de lening waarmee ze indertijd zijn gekocht. Beleggen via aandelenleaseproducten is in Nederland zeer populair. Volgens toezichthouders stonden in 2001 in Nederland 700.000 contracten uit ter waarde van € 6,5 mrd.
Re: Leasebeleggers dieper in de schuld
Go,.......dat wisten we nog niet.
Echt wereldnieuws!!!
Echt wereldnieuws!!!
Beste toeschouwer,
Je zal er van opkijken hoeveel mensen, die deze producten hebben lopen, nog helemaal niet weten dat er zulke hoge schulden zijn ontstaan. Maar wij wachten met spanning op jouw zeer positeve bijdrage in dit forum.
Je zal er van opkijken hoeveel mensen, die deze producten hebben lopen, nog helemaal niet weten dat er zulke hoge schulden zijn ontstaan. Maar wij wachten met spanning op jouw zeer positeve bijdrage in dit forum.
Pure bladvulling en minachting over de intelligentie van de mensen.Maar goed,je zorgt er in ieder geval voor dat je naamsbekendheid op het forum niet verloren gaat.
Je weet kennelijk niet half wat dhr. Blok allemaal voor (o.a.) dit forum doet. Ik vind je reactie dan ook behoorlijk ongepast.
Heb jou op nog geen zinnige bijdrage kunnen betrappen.
Daar is het dus wachten op.
Heb jou op nog geen zinnige bijdrage kunnen betrappen.
Daar is het dus wachten op.
Toeschouwer, doe alsjeblieft je naam eer aan en blijf van de reageerknop af als je niks zinnigs te melden hebt.
Ik ben het met de dames eens. Als de heer Blok niet zo veel inzet getoond had, dan was dit forum allang ter ziele geweest. Met de complimenten aan de heer Blok.
Albert
Albert
Geheel mee eens dit verdient dhr.Blok niet bovendien verricht hij veel werk voor Pay-Back.
Zielig voor jullie dat jullie eigen inzichten zo missen dat onbenullige opmerkingen van L.Blok hemelhoog geprezen worden.Maar ja,in het land der blinden is eenoog koning.
En jij Paula?jij spreekt over een zinnige bijdrage???
En jij Paula?jij spreekt over een zinnige bijdrage???
Beste L. Blok,
Open deuren intrappen is ook een vak. Succes. Groeten Bob
Open deuren intrappen is ook een vak. Succes. Groeten Bob
Beste toeschouwer jij durft niet met je naam op het forum te verschijnen. Paula wel dus hou je kritiek voor je s.v.p.
Albert
Albert
Beste Albert,
Dat bedoelt men nou met kuddegedrag.
Het is derhalve ook van geen enkel belang mijn echte naam te vermelden.
Dat bedoelt men nou met kuddegedrag.
Het is derhalve ook van geen enkel belang mijn echte naam te vermelden.
Heer Blok,
U doet goed werk voor ons, toeschouwer wat is jouw bedoeling ? Mensen links laten liggen dan gaat het wel weer over. Anonieme schrijvers zat hier daar hebben we dus niets aan.
Brigitte
U doet goed werk voor ons, toeschouwer wat is jouw bedoeling ? Mensen links laten liggen dan gaat het wel weer over. Anonieme schrijvers zat hier daar hebben we dus niets aan.
Brigitte
Toeschouwer,
Wat niet van belang is zijn jouw opmerkingen.
Zoek een hobby man.
Wat niet van belang is zijn jouw opmerkingen.
Zoek een hobby man.
En jij misschien een cursus omgangsvormen?