| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] leaseplan en scheiding
-
Miranda
leaseplan en scheiding
Wij hebben 3 leaseplannen.Nu ben ik met een scheiding bezig en wil mijn ex-partner van de leaseplannen.Wij hebben beide de lease-overeenkomsten getekend. Hij wil mij een bepaald bedrag geven om zich min of meer af te kopen.
Ik weet niet of dat mogelijk is. Ik zou graag hier verder meer over willen weten
Ik weet niet of dat mogelijk is. Ik zou graag hier verder meer over willen weten
-
Jan
Re: leaseplan en scheiding
Is wel mogelijk maar dan wel de helft van de restschulden. Anders ga je de boot in en dat is niet de bedoeling.
Jan.
Jan.
-
mary
Dat heb ik ook gedaan met mijn ex-partner. Hetcontract liep toen nog maar 7 maanden. Ik heb hem NLG 1.500,00 gegeven maar nu 3 1/2 jaar laten heb ik een schuld van E 20.000,00. Had ik het maar nooit gedaan. Maar als je alles goed vast laat leggen zat het moeten lukken. Vraag Dexia om de tennaamstelling schriftelijk aan je te bevestigen (als ze hun administratie tenminste goed kunnen doen) Succes in ieder geval met alles.
-
Jean
Net als bij een gewone scheiding alles delen. 50/50.
Legio interessseert het geen moer hoe jullie eea hebben gedeeld. Als partner a niet betaald komt men automatisch bij partner b. Het zou wel kunnen indien via convenant overeengekomen met de toestemming van Dexia....maar denk je dat ze dat doen in de huidige situatie?
Legio interessseert het geen moer hoe jullie eea hebben gedeeld. Als partner a niet betaald komt men automatisch bij partner b. Het zou wel kunnen indien via convenant overeengekomen met de toestemming van Dexia....maar denk je dat ze dat doen in de huidige situatie?
-
Jan-Willem
Zo mafketel, ga je weer beginnen over massagestaven ?
J-W
J-W