LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LeaseVerlies werkt voor Dexia

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
majouaou

LeaseVerlies werkt voor Dexia

Ongelezen bericht door majouaou »

Ik krijg steeds het gevoel dat LV geheime afspraken maakt met Dexia in het belang van deze laatste natuurlijk. Het lijkt alsof LV alleen in het leven geroepen is om ons gedupeerden in toom te houden.

Hoe moet ik anders verklaren dat de een rechtszaak die LV met zoveel bombare heeft aangespannen over een zo verwaarloze punt in het debakle van Dexia als een foldertje over de WVD? Waar blijven al die andere bluders waarvoor Dexia nu voor wordt beboet en waarvoor de Commissie Oosting heeft geoorlddeld en DIS eerder heeft onderzocht?

En wat mijn vermoeden nog verder versterkt is: LV weet nog steeds niet of zij in beroep gaat tegen de uitspraak van die ene amsterdamse rechte over misleidende reclame. Ja hoor, nu AFM Dexia publiekelijk aan het schandpaal heeft gahangen overweegt LV om misschien in beroep te gaan.

LL werkt voor Dexia. Wees wakker.

Groet
gasto

kwast

Re: LeaseVerlies werkt voor Dexia

Ongelezen bericht door kwast »

Misschien kun je ff Willems bellen. Die is ook van de complotten.

Willems

Re: LeaseVerlies werkt voor Dexia

Ongelezen bericht door Willems »

Precies Dubio, nooooiit originaliteit, moet altijd een ander bij betrekken, een strontvlieg die niet zonder kan!!!

Gesloten