| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ledengroei Payback
Ledengroei Payback
Vanaf donderdag zijn er 72 aanmeldingen binnen gekomen. De aanmeldingen variëren van Dexia, Aegon, Levob en Fortis gedupeerden.
-
Oom Dagobert
Re: Ledengroei Payback
Jammer dat stichting LV er ook nog bij leden krijgt, die lui zijn bij mij nu echt door de mand gevallen.
Rijden steeds mee op het succes van anderen.
In het begin was het grote ledenaantal een goed signaal richting
Dexia en politiek.
Maar dat geeft hen nu nog niet het recht om met de armen over elkaar te gaan zitten, ze hebben tenslotte geld genoeg om in ons belang uit te geven.
Wat hebben ze eigenlijk concreet voor ons gedaan of bereikt?
Payback werkt anders maar een eigen advocaat heb je op een gegeven moment toch ook nodig, dus Pb is beter.
Rijden steeds mee op het succes van anderen.
In het begin was het grote ledenaantal een goed signaal richting
Dexia en politiek.
Maar dat geeft hen nu nog niet het recht om met de armen over elkaar te gaan zitten, ze hebben tenslotte geld genoeg om in ons belang uit te geven.
Wat hebben ze eigenlijk concreet voor ons gedaan of bereikt?
Payback werkt anders maar een eigen advocaat heb je op een gegeven moment toch ook nodig, dus Pb is beter.
Re: Ledengroei Payback
pallu,
Hier ben ik nou heel erg blij mee...
Na af en toe uit belangstelling op die site van 'Stichting Leaseverlies' de score te bekijken, kan ik nu ook die van de 'Vereniging Pay-back' eens volgen...
Bedankt en hou ons af en toe op de hoogte...
mvg, learner...
Hier ben ik nou heel erg blij mee...
Na af en toe uit belangstelling op die site van 'Stichting Leaseverlies' de score te bekijken, kan ik nu ook die van de 'Vereniging Pay-back' eens volgen...
Bedankt en hou ons af en toe op de hoogte...
mvg, learner...