LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] leed

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jaap

leed

Ongelezen bericht door jaap »

Winstdriedubbelaar , sprinplan, golden echo

Mooie producten , maar alleen in tijden dat het goed
economisch goed gaat!
Ik vraag me af of al deze mensen , nagedacht hebben waar ze aan begonnen
Ze hebben zelf hun handtekening gezet ,en alleen maar dollartekens gezien , er is maar 1 persoon die er rijk van wordt,en dat is "dagobert duck" en ikzelf een beetje ben ingestapt in '97 en uitgestapt in 2000 50.000 gulden ingelegd en nu 200.000 euro rijker , ik geniet er in vole teugen van, dus conclusie het KAN wel, en jullie zijn zeurdozen

gr jaap

sea

Re: leed

Ongelezen bericht door sea »

*GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAP* weer een egotripper die niet alle feiten kent! Ik wordt toch langzamerhand wel moe van die achterlijke misbaksels! DENK NA voordat je iets post! Onderbouw je mening dan Jaap (= aap)!

En als jij je echt verveeld lees andere forums waar iets over misleiding staat!

*zucht*

sea

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Sea,

Helemaal mee eens!

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

-Naam aangepast door redactie-

Wat ego -trippers ik ben het helemaalmet Jaap eens
ik heb zelf ook goed zaken gedaan, had een flinke hypotheek
maar na afloop van mijn dexia-verzekering zat ik vrij te wonen

dus mensen moeten niet zeuren, dit had mij ook kunnen gebeuren
ik begrijp de meeste mensen niet met hun gezeur,
Ik heb sterk de indruk dat veel mensen onder het motto
"verstand op nul" en nadenken , hebben gehandeld.

Boontje komt om zijn loontje.

gr raymond

jaap

hoi natasja , al weer thuis

leuk he reageer eens

Jaap

Ongelezen bericht door Jaap »

-Naam aangepast door redactie-

Echt lui ik weet dat dit voor jullie moeilijke tijden zijn.
Maar jullie hebben toch ech zelf een handtekening onder het contract gezet.
En we weten allemaal dat met geleend geld je beter niet kunt beleggen.
En kom nou niet met het verhaal aanzetten dat jullie verkeerd voorgelicht zijn.
Risico's zijn er altijd......
Maar ik geef toe de verleiding was groot bijna iedereen in mijn omgeving is er ingestapt je leek wel gek als je zo'n kans liet liggen.
Maar ja jullie weten nu wel beter.......
Sterkte!!!!!!!!!!

Natasja

Jaap,

Ja ik ben alweer thuis. Ben niet weggeweest.
Mede dankzij Dexia. En geloof het of niet. Er zijn mensen die niet wisten waar ze aan begonnen en misschien inderdaad stom hun handtekening hebben gezet.
Als het verhaal duidelijker was geweest had ik het misschien niet gedaan. Misschien ook wel. Dat kan ik niet zeggen. Tuurlijk had ik ook niet gezeurd als ik vette winst had gemaakt. Maar nu is mijn hele toekomst is onzeker. Maar geloof nou eens dat er echt mensen zijn die vals zijn voorgelicht.
Mensen met kinderen, die bang zijn dat ze dalijk op straat staan. Het leed is gewoon niet te overzien.
Ik zou erg blij zijn als dexia mijn schuld zou kwijtschelden, dan ben ik er tenminste vanaf.
En bovendien weet ik dat je er aan kon verdienen. Iemand uit mijn omgeving had dat ook, maar van de risico´s heb ik werkelijk niets gehoord. Had legio diverse malen gebeld met vragen over risico´s en mij is toen duidelijk gezegd dat er geen risico´s waren. En als zij nou het contract in begrijpelijk Nederlands hadden opgesteld, waren er niet zoveel mensen met dit contract. Of van Aegon, Spaarselect etc.

Geniet lekker van je geld!

Nadia

Ongelezen bericht door Nadia »

Jaap, gefeliciteerd jongen!
Wat zul jij een gelukkig mens zijn, raymond voor jou geldt hetzelfde natuurlijk.
Ik gun iedereen zijn geluk en plezier dus..... snap ik ook niet waarom jullie het leuk vinden om mensen die een diepe schuld hebben nog verder de grond in te trappen.
Leg me dat eens uit!
Nu niet met laffe argumenten komen en verwijten van jullie.... hebben zus en zo.
Waarom vinden jullie dit nodig?
Als jullie zo gelukkig zijn, is werkelijke trap na dan echt nodig? Een beetje mens gundt toch iedereen zo fantastisch leven als wat jullie hebben?
Geniet van jullie weelde, have fun maar laat mensen die bijna hun strot aan de kapstok moeten hangen met kinderen een beetje in hun waarde ook al zijn ze dom geweest.

m.v.g. Nadia

Natasja

Nadia,

Mooi gesproken. Precies wat mijn gevoel zegt, alleen kan ik het niet zo goed onder woorden brengen.
Maar we gaan ervoor hoor! We laten ons niet gek maken.
Laat hun hun leedvermaak maar hebben, wij hebben straks ons geld terug

jaap

1000X sorry

ik wist niet dat het zo erg was, heb de rest van de forums
ook gelezen, ik denk dat ik jullie begrijp

Sterkte ermee!!

Jaap

Natasja

Jaap,

Bedankt!

Hennie

Ongelezen bericht door Hennie »

Leuk voor jouw ik hoop dat je ooit eens in een val trapt en dan lachen wij bedankt voor je medeleven.

Marco

Ongelezen bericht door Marco »

In 2000 werd je wel 5 x in de week gebeld door en cal center
van legio om mee te willen doen
en je kreeg wel 3x per week reclame per post
ik had Fl 3500,= over ik dacht win ik wat is het goed, ben ik het kwijt, dan dat maar! maar nu blijkt dat ik 5000,= moet betalen! heb ik nooit wat van gehoord. hadden ze dan niet in 2001 kunnen vertelen dat het niet goed ging( ******)
Oh ja je bent een eikel jaap
ga maar iedereen vertelen hoe geweldig je bent!

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Deze discussie heb ik met verbazing gelezen. Ik begrijp niet dat jullie ingegaan zijn op dit soort 'opnaaiers'. deze topics (mijn gevoel zegt 'fake-situaties') verdienen zo snel mogelijk naar onderen te zakken. Iemand met een beetje innerlijke beschaving komt niet voren met een bericht zoals Jaap deed.

Richard

Ongelezen bericht door Richard »

Jawel, ook mij hebben ze belazerd. Heb eind 2000 mijn huis verkocht en een gedeelte en deze zogenaamde winstverdriedubbelaar gestoken, daarna gemigreerd naar Indonesie. Ik lees en hoor nu voor het eerst over deze problemen. Dat het slecht ging met de aandelen was natuurlijk bekend, en ik beschouwde mijn ingelegde geld als verloren. OK jammer dan, maar dat je met een restschuld kon blijven zitten heeft NOOIT, maar dan ook NOOIT iemand verteld, WEL dat het risico erin zat dat je het ingelegde geld zou verliezen, dat risico heb ik geaccepteerd en daarvoor heb ik getekend, maar NIET voor het risico om met een enorme schuld te blijven zitten, wat "vriend" Jaap ook mag beweren. Helaas kan is Breda niet langs de deur anders was ik zeker gekomen. Stelletje boeven.

nadia

Ongelezen bericht door nadia »

Jaap, dank je voor je excuses.

rob v.d.:Het feit dat ik hierop heb gereageerd is omdat ik wil weten wat de beweegredenen zijn en daarvoor ook een uitleg wil. Misschien kan het wel als een soort van
eye-opener werken. Het feit dat Jaap dan ook zijn excuses aanbied siert hem dan ook.
Ik ben dan ook van mening dat je altijd een dialoog kan houden en niet dat je gelijk iemand moet bannen of monddood moet maken.
Vandaar mijn reactie op zijn verhaal.

m.v.g. Nadia

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Nadia,
Ik vind dat Jaap eerst had moeten nadenken en niet de mensen die erin getuind zijn, en nu een groot verlies lijden, als 'zeurdozen'had moeten betitelen. Dan had hij ook geen excuses achteraf hoeven te maken. Dit soort opmerkingen is naar mijn mening geen dialoog waardig, en trouwens als je helemaal niet reageert maak je zo iemand toch niet monddood of ban je hem?
Ik vind toch al dat het forum in de loop der tijd veel van zijn kracht is verloren door veel kretologie en weinig inhoudelijke discussie. En dat is jammer ....
Maar Nadia, sans rancune ...
vriendelijke groet,
rob v.d.

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Jaap wat ben jij een ****...

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

Jaap wat ben jij een ****...STOK???????

Karin

Ongelezen bericht door Karin »

Revo je bent heel gevat vanavond. Zoek stok??????????

Gesloten