LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lees aub het bericht van Willem, interessant!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Romi

Lees aub het bericht van Willem, interessant!

Ongelezen bericht door Romi »

Mensen,

Lees het bericht van Willem van 23 juli 2003!!

Help elkaar aub, we weten dat we dom zijn geweest, maar vergeet nie dat we zijn misleidt...........

Men, de politiek is er terdege van bewust dat het FOUT zat.en TOCH heeft men niet ingegrepen!!!!

Men kan zeggen ja, we moeten onze eigen verantwoordelijkheid dragen, dat is waar maar een erg gemakkelijke smoes om er vanaf te zijn!!!

Ik hoor zelfs bij een sollicitatie-gesprek dat destijds al is vastgesteld dat het FOUT zat en toch heeft NIEMAND ingegrepen????

HOE KAN DIT IN GODSNAAM POLITIEK DEN HAAG????????????????

Ik begrijp best dat ik de winst kwijt ben, maar blijft mijn inleggeld en HOE kan het toch zo zijn dat ik 100 keer zoveel moet betalen????

Zeg nou zelf, ALS het U verteld was DAT we het 10 voudige mosten betalen als 't mis zou gaan, ZOU U er dan ingestapt zijn??

Kijk, dat bedoel ik maar...

Help elkaar i.p.v elkaar af te vallen, want ik ben ten einde raad!

Dank,

Natasja

Gast

Re: Lees aub het bericht van Willem, interessant!

Ongelezen bericht door Gast »

Romi, Melanie, Natasja bestaan niet wil die *****, die deze rotzooi hier plaatst nu ********, anders schakel ik de Redactie in.

Hup oplazeren NU.

Duidelijk!

Ongelezen bericht door Duidelijk! »

euh, Gast is het niet iets geloofwaardiger als je jezelf eerst laat registreren? Pas op, want ik schakel de redactie in! :roll:

Duidelijk!

Gast

Plukker is Duidelijk :lol:

Duidelijk!

Ongelezen bericht door Duidelijk! »

Ik ben altijd,

Duidelijk!

Gast

Dat is dan Duidelijk.

MELANIE

Ongelezen bericht door MELANIE »

Beste (rot)gast.....

Ik weet niet hoe je erbij komt...maar ik besta terdege...Ik schrijf maar af en toe als het me even te veel komt, maar mijn uitgebreide verhaal staat elders op dit forum, als je twijfelt over mijn oprechtheid, ga je dan ergens anders druk over maken...! Hoe kom je er toch bij dat ik de boel voor zit te liegen!!!!!!

GRRRRRRRRRR :twisted:

Gesloten