| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] LEES DE SITE LEASEVERLIES WEINIG UP TO DATE
-
Ijvo
LEES DE SITE LEASEVERLIES WEINIG UP TO DATE
Op deze site staan voorstellen van Martijn die voor de Stichting werkt.
Frans en Ab doen voorstellen die hout snijden. Alleen mensen die lid zijn, kunnen dan praten.
De heren Hoosemans en Santegoets vragen meningen maar gaan niet inhoudelijk in op de inhoud. Toch spionnen ?
Valt het u niet op dat een zekere Loek verschijnt ???
Hij wil meningen schrijft elle lange verhalen etc. Misschien is het [email protected] wel.
Frans en Ab doen voorstellen die hout snijden. Alleen mensen die lid zijn, kunnen dan praten.
De heren Hoosemans en Santegoets vragen meningen maar gaan niet inhoudelijk in op de inhoud. Toch spionnen ?
Valt het u niet op dat een zekere Loek verschijnt ???
Hij wil meningen schrijft elle lange verhalen etc. Misschien is het [email protected] wel.
-
frederica
Re: LEES DE SITE LEASEVERLIES WEINIG UP TO DATE
Ik vind juist dat het forum de laatste tijd weer tot zijn recht komt. Er is een waarschuwing uitgegaan mbt het posten onder valse namen en dat lijkt te helpen.
En Loek heeft gewoon een bestaand e-mail adres opgegeven. Bovendien hebben zijn bijdragen voor mij best toegevoegde waarde.
En Loek heeft gewoon een bestaand e-mail adres opgegeven. Bovendien hebben zijn bijdragen voor mij best toegevoegde waarde.
-
m. santegoets
Beste Ijvo
Wat is dit nu?
Gaan we een beetje paranoia worden?
Geen nood kerel, noch ik, noch heer Hoozemans
zijn spionnen. Ook wij staan geregistreerd bij de stichting. Dit is een "denktank", waarbij meningen in een groep gegooid worden met de vraag daarop te reageren.
Wat we in dit stadium vooral niet moeten doen is de stichting voor de voeten lopen.
Wij zouden niet op de inhoud ingaan.....?
Wij geven onze mening over gestelde vragen/opmerkingen
Wat verwacht jij dan?
Welnu, ik hoop dat je wat rustiger kunt slapen......
groetjes
Revo
Revo
Wat is dit nu?
Gaan we een beetje paranoia worden?
Geen nood kerel, noch ik, noch heer Hoozemans
zijn spionnen. Ook wij staan geregistreerd bij de stichting. Dit is een "denktank", waarbij meningen in een groep gegooid worden met de vraag daarop te reageren.
Wat we in dit stadium vooral niet moeten doen is de stichting voor de voeten lopen.
Wij zouden niet op de inhoud ingaan.....?
Wij geven onze mening over gestelde vragen/opmerkingen
Wat verwacht jij dan?
Welnu, ik hoop dat je wat rustiger kunt slapen......
groetjes
Revo
Revo
-
Loek
Beste mensen,
Gewoon niet op reageren dan verdwijnen dit soort van berich-
ten vanzelf.
m.v.g.
Loek
Gewoon niet op reageren dan verdwijnen dit soort van berich-
ten vanzelf.
m.v.g.
Loek
-
Ijvo
Beste Revo,
Omdat ik in veel forums de namen Revo en Pieter veelvuldig tegenkom, kreeg ik het idee, dat jullie weleens van LL konden zijn.
Beste Loek,
Ik bewonder de manier waarop je je inzet, doch naar mijn overtuiging ben je een beetje te fanatiek.
Ook dit is een mening.
Ijvo
Omdat ik in veel forums de namen Revo en Pieter veelvuldig tegenkom, kreeg ik het idee, dat jullie weleens van LL konden zijn.
Beste Loek,
Ik bewonder de manier waarop je je inzet, doch naar mijn overtuiging ben je een beetje te fanatiek.
Ook dit is een mening.
Ijvo
-
Bart
Loek,
deze reactie van je vind ik wat minder, waarom doe je dat?
Bart
deze reactie van je vind ik wat minder, waarom doe je dat?
Bart
-
Ijvo
Ik vind het jammer dat Bart zich niet bekendt maakt, het moet toch duidelijk zijn, dat hij meer weet dan dat hij kwijt wilt. Hij wil ons iets duidelijk maken wat de meesten van ons niet begrijpen.
Hij of zij zet zich af tegen de bestaande orde zoals: Santegoets, Hooseman, en die er graag bij wil horen Loek, misschien heet hij wel Loeksje, Lourens of Alexander wie weet.
Ijvo
Hij of zij zet zich af tegen de bestaande orde zoals: Santegoets, Hooseman, en die er graag bij wil horen Loek, misschien heet hij wel Loeksje, Lourens of Alexander wie weet.
Ijvo
-
m. santegoets
Beste Ijvo
Ook van jou, gelijk Bart, lees ik bijzonder weinig
waar het forum iets aan heeft. Alleen korte zinnetje
als kommentaar, geen mening, geen gedachte
Je lijkt Bart wel. Als je dit forum een beetje gevolgd hebt (vanaf het begin) dan zou je dit soort van domme
opmerkingen niet maken. Kom, denk mee, praat mee of
hou het voor gezien.
groet
Revo
Ook van jou, gelijk Bart, lees ik bijzonder weinig
waar het forum iets aan heeft. Alleen korte zinnetje
als kommentaar, geen mening, geen gedachte
Je lijkt Bart wel. Als je dit forum een beetje gevolgd hebt (vanaf het begin) dan zou je dit soort van domme
opmerkingen niet maken. Kom, denk mee, praat mee of
hou het voor gezien.
groet
Revo
-
Luc
hou eens op met dat uppen of schrijf wat.
dit slaat nergens op.
dit slaat nergens op.