LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio, bereken de schade
Legio, bereken de schade
Op de site www.Legio.nu is het resultaat van je lease-overeenkomst te bereken. Deze komt aardig overeen met een andere berekening die ik via een website heb gedaan (www.behr.nl). Momenteel zou ik 65 euro krijgen (voor m'n inleg van ruim 833 euro), mijn contract loopt in juli af, dus het is natuurlijk nog afwachten. Wat ik me nu afvraag, kan ik er ook op een bepaalde manier vanaf, of moet ik in mijn geval m'n verlies maar nemen? De schuld geven aan de gedaalde aandelen?
Dit was ik eigenlijk al van plan, maar na de uitzending heb ik toch het idee dat ik ben opgelicht door Legio, dat veranderd de zaak toch wel wat.
Tevens is een ander contract van mij een jaar geleden afgelopen, daar leed ik een verlies van minimaal 333 euro, is daar dan nog wat aan te doen?
Dit was ik eigenlijk al van plan, maar na de uitzending heb ik toch het idee dat ik ben opgelicht door Legio, dat veranderd de zaak toch wel wat.
Tevens is een ander contract van mij een jaar geleden afgelopen, daar leed ik een verlies van minimaal 333 euro, is daar dan nog wat aan te doen?
Re: Legio, bereken de schade
Beste jvdh
Je geeft aan dat je via www.legio en/of www.behr. kan berekenen hoeveel verlies cq winst men heeft en ik heb op deze pagina's gekeken maar zag dat legio momenteel aan de site aan het werken is (toevallig) en op de site van www.behr.weet ik niet de weg ,
Zou je mij dit op deze site kunnen uitleggen.
Je geeft aan dat je via www.legio en/of www.behr. kan berekenen hoeveel verlies cq winst men heeft en ik heb op deze pagina's gekeken maar zag dat legio momenteel aan de site aan het werken is (toevallig) en op de site van www.behr.weet ik niet de weg ,
Zou je mij dit op deze site kunnen uitleggen.
Op www.behr.nl kan je een persoonlijke portefeuille aanmaken (klik op "oude" portefeuille site, of http://www.behr.nl/cgi-bin/pp). Daar kan je dan je aankoop koersen en aankoop data invoeren, vervolgens kan je elke dag het koersverloop in de gaten houden. Je moet zelf maar even kijken hoe het werkt. Volgens mij is deze functie nog steeds gratis, en best heel handig.
Inderdaad wel raar dat de site van Legio het niet deed, nu (6.13u) doet ie het weer, je moet daar overigens selecteren op de 1e drie cijfers van je contract.
Inderdaad wel raar dat de site van Legio het niet deed, nu (6.13u) doet ie het weer, je moet daar overigens selecteren op de 1e drie cijfers van je contract.
Mijn Verdriedubbelaar loopt af op 14 juli a.s.
Heb gebeld met Legio i.c. mevr Kouwenberg. Ik werd zeer duidelijk te woord gestaan in tegenstelling tot eerdere contacten.
Heb gevraagd of ik niet beter mijn betalingen kon stoppen.
Ik moet nog 3 betalingen van Euro 112. Mijn uit te keren bedrag op DIT moment zou zijn Euro 559,32 en ik heb betaald ong F.9000 Als ik nu stop krijg ik een boete waarvan zij me niet kon zeggen hoe hoog die zou zijn.
Ik kies dus maar eieren voor mijn geld, betaal de termijnen, hoop op stijgende koersen ABN/AMRO, AHOLD en ING en stuur de bezwaarbrief naar Radar en de SAFM.
Sterkte allemaal
Heb gebeld met Legio i.c. mevr Kouwenberg. Ik werd zeer duidelijk te woord gestaan in tegenstelling tot eerdere contacten.
Heb gevraagd of ik niet beter mijn betalingen kon stoppen.
Ik moet nog 3 betalingen van Euro 112. Mijn uit te keren bedrag op DIT moment zou zijn Euro 559,32 en ik heb betaald ong F.9000 Als ik nu stop krijg ik een boete waarvan zij me niet kon zeggen hoe hoog die zou zijn.
Ik kies dus maar eieren voor mijn geld, betaal de termijnen, hoop op stijgende koersen ABN/AMRO, AHOLD en ING en stuur de bezwaarbrief naar Radar en de SAFM.
Sterkte allemaal
je kunt wel kijken bij legio, typ bij zoekmachine legio in en je kunt berekenen hoe erg de schade is.
Wel leuk die reken methode bij legio. Ik heb zowaar een rendement van 14 %.
Niet dus want voor het gemak worden de maandelijkse termijnen die je al betaaldt hebt (de rente van 12%!!!)niet in de berekening meegenomen. Per saldo sta ik dus dik in de min.:-(
Niet dus want voor het gemak worden de maandelijkse termijnen die je al betaaldt hebt (de rente van 12%!!!)niet in de berekening meegenomen. Per saldo sta ik dus dik in de min.:-(
hoe gaan we nu verder,wil graag mijn geld terug en direct stoppen met die handel,voel me opgelicht.
Ik heb een produkt van de bank la bouchere te weten AEX plus certificaat. Volgens mij is dit een zelfde produkt als van de legio lease. Ik ben erg geschrokken van de reacties op dit forum en voel me ook zwaar belazerd!!! Ik heb de brief al de deur uit en ik wil er absoluut onderuit uit die hele zwendel bussiness. De vraag is alleen of dit mogelijk is?? Voordat ik over 4 jaar ook met een dikke schuld komt zitten. Laten we met zijn allen iets doen!! Ik word graag op de hoogte gehouden mbt wat te doen om te kunnen stoppen?
Nou, volgens mij is die berekening bij Legio niet correct. Volgens Legio heb ik 374 Euro winst, maar volgens Behr.nl en Eurobench.nl heb ik een verlies van 2882 Euro....!!??
Of ik ben iets vergeten in te voeren (geloof ik niet) of bij Legio klopt "iets" niet...
Of ik ben iets vergeten in te voeren (geloof ik niet) of bij Legio klopt "iets" niet...
Misschien moet je bij Behr de splitsbutton nog aanklikken?
Als de aandelen gesplitst zijn (zoals bv ING), dan moet daar rekening mee worden gehouden.
Als de aandelen gesplitst zijn (zoals bv ING), dan moet daar rekening mee worden gehouden.