LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio -Dexia Invorderingsmaatregelen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jo

Legio -Dexia Invorderingsmaatregelen

Ongelezen bericht door jo »

"Legio -Dexia Invorderingsmaatregelen."

Beste mensen,

Wie heeft er een voorbeeld brief voor mij , ik heb van Dexia een brief ontvangen als wij mijn zoon , mijn dochter, en ikzelf , de restschuld niet betalen ( ongeveer 50.000 euro ) en volharden in de weigering tot betaling van de restschuld , wij genoodzaakt zijn zonder verdere ingebrekestelling over te gaan tot het nemen van invorderingsmaatregelen en het melden bij het BKR van ongeoorloofde betalingsachterstand.

Verder hebben wij kennis genomen van het feit dat u zich heeft aangesloten bij de stichting leaseverlies en eegalease.
Indien het u niet eens bent met onze standpunten of vindt dat wij u onvoldoende tegemoet zijn gekomen , kunt u overwegen een klacht in te dienen bij de klachtencommissie DSI of een gerechtelijke procedure starten bij de burgelijke rechter.

En ook dat zij niet accoord gaan met de vernietigingen van de contracten van mij die ik alleen heb getekend.

Wie heeft er goede raad , om dit op te lossen ?
Wie zit erook in deze problemen? en heeft er al iets voor bedacht ?

Want wij zijn niet van plan om te betalen.

hans

Re: Legio -Dexia Invorderingsmaatregelen

Ongelezen bericht door hans »

Wanneer u, gezien uw aansluiting bij Eegalease, door uw echtgeno(o)t(e) of geregistreerd partner, uw leaseovereenkomst heeft laten vernietigen, dan hoef u geen gerechtelijke procedure te starten, zoals Dexia ten onrechte stelt. Als gevolg van de vernietiging is aan de overeenkomst, in beginsel met terugwerkende kracht, de geldigheid komen te ontvallen. Het is Dexia dat zo'n procedure zal moeten starten om een rechterlijke uitspraak uit te lokken dat de vernietiging door uw echtgeno(o)t(e) geen rechtskracht heeft.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Jos de Vos. Ik sluit me geheel bij jou aan. Ze hoeven bij mij ook niet langs te komen om de schuld te innen ofzo.

Ruud

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Jos,
Op dit soort berichten zit het gros van de forumbezoekers dus niet te wachten. Xoek je heil maar in een of andere louche chatbox.

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

en neem Ruud mee.

Ruud

Ongelezen bericht door Ruud »

Ik zit ook niet op jou te wachten Rob vd , ga je vriendjes daar bij Dexia lekker pesten ofzo. Groeten hoor. Ruud

Rambo

Ongelezen bericht door Rambo »

Agressieve kan soms heel goed werken, fatsoen en zachtaardigheid is voor Dexia een teken van zwakte en angst.

Gesloten