LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio en gehuwd
legio en gehuwd
5. Echtgenoten
Er zijn contracten getekend door mensen die gehuwd zijn, maar waarvan de partner niet heeft meegetekend. Wettelijk gezien is het verplicht dat de partner van de contractant mee-ondertekent. Gebeurt dat niet, dan kan de niet-meetekenende partner het contract vernietigen.
wie weet hoe dit precies zit of waar ik hier info over kan vinden. Ik heb 4jaar geleden een contract afgesloten en mijn vrouw heeft destijdas niet getekend.Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.
Leo
Er zijn contracten getekend door mensen die gehuwd zijn, maar waarvan de partner niet heeft meegetekend. Wettelijk gezien is het verplicht dat de partner van de contractant mee-ondertekent. Gebeurt dat niet, dan kan de niet-meetekenende partner het contract vernietigen.
wie weet hoe dit precies zit of waar ik hier info over kan vinden. Ik heb 4jaar geleden een contract afgesloten en mijn vrouw heeft destijdas niet getekend.Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn.
Leo
Re: legio en gehuwd
Bij ons heeft er ook maar 1 getekend voor de winstverdriedubbelaar in 1999. Is er een mogelijkheid om als echtgenoot de zaak aan te pakken?
Ook ik heb een contract afgesloten zonder dat mijn vrouw getekend heeft.
Ik ben ook benieuwd naar de mogelijkheid om daar van af te komen.
Ook ben ik benieuwd wat je dan nog terug kunt krijgen van de reeds gestorte bedragen.
Ben
Ik ben ook benieuwd naar de mogelijkheid om daar van af te komen.
Ook ben ik benieuwd wat je dan nog terug kunt krijgen van de reeds gestorte bedragen.
Ben
Ik hoop dat het contract niet rechtsgeldig is met. Ik heb inmiddels Legio hierover gebeld. Die man wist echt van niets. Hij "dacht" dat 1 handtekening wel rechtgeldig zou zijn. In een goed huwelijk is immers overleg? Ik moest het maar aan Radar vragen zei hij...
GA DAT MAAR AAN RADAR VRAGEN??????????? Zijn ze helemaal gek bij die bank. Neem in dit geval maar eigen iniatief, dat staat helder in de wet. Stap een rechtsburo binnen of schrijf ZELF een brief aan DEXIA. Zij zullen dan MOETEN reageren en dan zullen ze onverwijld uw contract ontbinden. Je kan ook met Radar mee gaan doen maar ik verwacht dat het een jarelange strijd gaat worden met als resultaat dat de bank al is ontbonden en dat je NOOIT GELD KRIJGT. Ga maar zelf in het geval van trouwen en niet meegetekent door partner, deze is helder en levert snel resultaat op.
Johannus
Johannus
Piet ik hoop dat het het leuk was in italie. Denk alleen dat je in het verkeerde forum zit. Ik heb ondertussen hierover gebeld met legio en zij weten niet van het bestaan van een dergelijke wet. Heb overigens nog geen info kunnen vinden hierover.
Bij Legio werd het vergeleken met het huren van een auto daarvoor hoef je ook niet met zijn 2en te tekenen. Ik zoek nog even verder alle info is welkom.
Bij Legio werd het vergeleken met het huren van een auto daarvoor hoef je ook niet met zijn 2en te tekenen. Ik zoek nog even verder alle info is welkom.
Ook ik heb slechts als enige ondertekend.
Ik heb ook nooit een kopie gekregen van
het door mij ondertekende contract mmar
een contract wat slechts door Legio is
getekend.
Ik wil zo snel mogelijk er vanaf en heb
mij inmiddels wel aangemeld bij de Stichting.
Hoe zit dat nu precies met het ondertekenen
van contracten door echtgenoten???
Ik heb ook nooit een kopie gekregen van
het door mij ondertekende contract mmar
een contract wat slechts door Legio is
getekend.
Ik wil zo snel mogelijk er vanaf en heb
mij inmiddels wel aangemeld bij de Stichting.
Hoe zit dat nu precies met het ondertekenen
van contracten door echtgenoten???
Mensen, lees eens wat onder de post "contract gehuwden".
Daar staat ook precies in welk wets-artikel beschreven staat dat je, als je gehuwd bent in gemeenschap van goederen, beiden moet tekenen.
Daar staat ook precies in welk wets-artikel beschreven staat dat je, als je gehuwd bent in gemeenschap van goederen, beiden moet tekenen.