| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio goed bericht
-
ida
legio goed bericht
goed bericht,
mijn dochter die ten tijde van het afsluiten minderjarig was hoeft niet verder mee te doen aan legio lease, haar kontrakt wordt ontbonden.
op dit moment zou haar schuld ruim 4000 euro zijn, ze hoeft nu alleen een kopietje te sturen dat ze minderjarig was.
mijn dochter die ten tijde van het afsluiten minderjarig was hoeft niet verder mee te doen aan legio lease, haar kontrakt wordt ontbonden.
op dit moment zou haar schuld ruim 4000 euro zijn, ze hoeft nu alleen een kopietje te sturen dat ze minderjarig was.
-
toet
Re: legio goed bericht
heerlijk een heel fijn bericht naar al die ellende.gefeliciteerd.
-
an
hartelijk gefeliciteerd ,fijn om ook iets goeds te horen
na al die ellende!!
na al die ellende!!
-
anne
Ida proficiat z'n positief bericht doet goed op het forum waar wel erg veel ellende is.
-
marleen valk
Beste Ida,
Graag zou ik van je willen weten welke stappen je precies hebt ondernomen ik zit nameleijk in dezelfde situatie.
Graag bericht,
met vriendelijke groet Marleen
Graag zou ik van je willen weten welke stappen je precies hebt ondernomen ik zit nameleijk in dezelfde situatie.
Graag bericht,
met vriendelijke groet Marleen
-
W.de Vries
Ik was ten tijde van afsluiten 18 jaar en 5 maanden. Kan ik dan ook nog iets doen of had ik gewoon een half jaar later geborden moeten zijn?
Weet je wat ik vind dat als ik naar een willekeurige bank stap (abn-amro, sns-bank, rabobank etc) ik als student nog geen euro 1.000,-- geleend krijg. Wel krijg ik via Bank labouchere een aandelenpakket t.w.v. ruim 10.000 euro dan klopt er toch iets niet of wel dan???
m.v.g. Wobbe
Weet je wat ik vind dat als ik naar een willekeurige bank stap (abn-amro, sns-bank, rabobank etc) ik als student nog geen euro 1.000,-- geleend krijg. Wel krijg ik via Bank labouchere een aandelenpakket t.w.v. ruim 10.000 euro dan klopt er toch iets niet of wel dan???
m.v.g. Wobbe
-
a.g.
Gefeliciteerd!!
Voor Mijn twee minderjarige dochters heb ik vandaag meteen een klacht ingediend bij Dexia/Legio
Voor Mijn twee minderjarige dochters heb ik vandaag meteen een klacht ingediend bij Dexia/Legio
-
Natasja
Dus zo zie je maar, voor iedereen is er toch nog hoop. Als iedere gedupeerde zich nou aanmeldt zullen we met zijn allen sterker staan, gefeliciteerd!!!!
-
margaret
Wat fijn voor jullie zeg.
Ik wou dat wij al zo ver waren , maar net wat de ander al schetste nu nog die andere 30.00 nog.
Maar het begin is er nogmaals hartelijk dank, u kunt weer slapen.
Ik wou dat wij al zo ver waren , maar net wat de ander al schetste nu nog die andere 30.00 nog.
Maar het begin is er nogmaals hartelijk dank, u kunt weer slapen.