| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio kocht te veel aandelen
Legio kocht te veel aandelen
In mijn geval stond er in de overeenkomst met Legio dat van 3 bedrijven 3 maal 25 aandelen gekocht zouden worden. M.a.w. aan het einde van de overeenkomst zouden er 3 x 75 aandelen gekocht moeten zijn.
In mijn geval werd er van 1 bedrijf 150 aandelen gekocht, wat resulteerde -tevens vermeld op mijn eindafrekening- in 2 x 75 en 1 x 150 aandelen.
Dit kan -in mijn optiek- enkel als de aandelen gekocht zijn voor een andere prijs dan volgens de overeenkomst, of wanneer de -toenmalige- actuele koers niet klopt in de overeenkomst.
Heeft Legio hiermee contractbreuk gepleegd?
M.a.w. kan ik hiermee iets beginnen tegen Legio/Dexia?
In mijn geval werd er van 1 bedrijf 150 aandelen gekocht, wat resulteerde -tevens vermeld op mijn eindafrekening- in 2 x 75 en 1 x 150 aandelen.
Dit kan -in mijn optiek- enkel als de aandelen gekocht zijn voor een andere prijs dan volgens de overeenkomst, of wanneer de -toenmalige- actuele koers niet klopt in de overeenkomst.
Heeft Legio hiermee contractbreuk gepleegd?
M.a.w. kan ik hiermee iets beginnen tegen Legio/Dexia?
Re: Legio kocht te veel aandelen
Weleens van aandelen-splitsing gehoord?
Het lijkt me niet meer en minder dan dat.
Het lijkt me niet meer en minder dan dat.
Om eerlijk te zijn... Nee.
Ik heb eigenlijk nog nooit van aandelen-splitsing gehoord.
Zou iemand mij dat uit kunnen leggen?
Alvast bedankt.
Ik heb eigenlijk nog nooit van aandelen-splitsing gehoord.
Zou iemand mij dat uit kunnen leggen?
Alvast bedankt.
Ik ben er ondertussen al achter wat aandeling-splitsing is.
En inderdaad is medio 2001 het aandeel gesplitst, enkel vind ik het wel vreemd dat Legio mij hier niet over op de hoogte heeft gebracht.
En inderdaad is medio 2001 het aandeel gesplitst, enkel vind ik het wel vreemd dat Legio mij hier niet over op de hoogte heeft gebracht.