LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio - Korting Kado

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
RJ Heizenberg

Legio - Korting Kado

Ongelezen bericht door RJ Heizenberg »

Iedereen doet zo negatief over het spaarbeleggingsproduct winstverdriedubbelaar. Dit is een product wat nu al een jaar niet meer wordt verkocht, maar nog steeds in het nieuws is. Legio heeft nog veel meer producten, met heel veel tevreden klanten. Zoals het spaar product "korting kado". Onlangs als veiligste en meest rendementsvolste spaarbellegginsproduct gekozen in Nederland door de consumentenbond. Dat soort goede producten laten ze niet zien in Radar. Het is een product waar u van de 10 jaar maar 4 jaar hoeft in te leggen en na deze 4 jaar 6 jaar kado krijgt. Dus geen inleg meer. En tussen het 4e en 10e jaar mag ik zelf bepalen waneer ik stop. Ik doe nu mee vanaf 1999 en betaal vanaf maart dit jaar geen inleg meer. Vorig jaar was een slecht beurs jaar maar toch sta ik hoog in de plus!! Straf legio niet op 1 product, want er zijn nog veel meer producten met heel veel tevreden klanten. Philips heeft ook wel eens een videorecorder gemaakt die wat slechter uit de bus kwam, en dat is toch ook geen reden om nooit meer iets bij philips te kopen?

M.V.G. Robert Heizenberg

m. santegoets

Re: Legio - Korting Kado

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Beste Robert

Dank voor je bijdrage.
Ik ben blij dat het goed gaat me jouw lease-plan.
Zoals je misschien eerder hebt gelezen, is er herhaaldelijk
een oproep gedaan aan mensen om ook de positieve zaken te melden. Valt het jou ook op dat je een van de weinigen bent?
Op zich doet er dat misschien niet zoveel toe, immers niet iedereen zal de moeite daartoe nemen. Het plan dat jij hebt
bied genoeg zekerheid voor de lange termijn. Ik heb overigens ook negatieve reakties op het korting kado gelezen. Even terug naar de verdriedubbelaar.