LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio lease -> de perelaer/ant trustfonds

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Linda

Legio lease -> de perelaer/ant trustfonds

Ongelezen bericht door Linda »

Hallo allemaal,

Ik ben zelf niet met legiolease in zee gegaan omdat de werkwijze heel "agressief" is.
Wel heb ik een vermoedelijke gelijke constructie.
Het gaat om de perelaer.
Ik heb hier een bedrag van Fl 20.000,- waarvoor ik Fl 200,- gulden p.m. aan betaal.
Nu is dit belegd via ANT trustfonds in Aegon, Getronics, Ahold en ING.
Dit is op het ogenblik zo'n 15.500,- waard!
Nu heb ik nog tot juli 2005 te gaan, maar mij is ook nooit verteld hoe het allemaal in zijn werk gaat!

Wie weet hiermeer van!

willems R

Re: Legio lease -> de perelaer/ant trustfonds

Ongelezen bericht door willems R »

Ik heb practisch alle reacties gelezen en ben zelf in het bezit van vier Legio contracten. Mijn bevindingen zijn: dat niemand heeft gegokt én verloren, maar dat Legio door eigen egoïstische opstelling ons allemaal in de zak heeft gestoken en behoorlijk om de tuin geleid.
Legio stelt zijn producten voor op grond van voordeel eigen speculatie. De producten worden voorgesteld bij hoge abnormale koersen (intrede v. euro) en wanneer de koersen terugvallen in de normale trent, dan dient de leasing uitsluitend en alleen voor de dekking van het opgelopen verlies; en dit is dus het verschil tussen de abnormale hoge koersen en de normale gemiddelde koersenverloop. M.a.w. er kan nooit of zelden winst gemaakt worden door de cliënt.
Omdat dit verlies drie jaar of meer blijft aanslepen en de jaarlijkse nieuwe aankopen tegen de abnormale hoge koersen gehandhaafd blijven, betekent dit dus dan, dat men op het vervaldatum erbij dient te betalen, omdat het ontstane verschilgat nooit gedicht kan worden door agressieve koersverhoging en dit weet Legio beter dan wie dan ook!!
Indien Legio eerlijk spel speelt met de beleggers en naar goed fatsoen, dan stelt hij zijn producten voor bij normale gemiddelde koersen, die normale schommelingen ondergaan.
Thans alleen maar al door de verschillen tussen de abnormale hoge koersen, die gehandhaafd blijven bij de jaarlijkse nieuwe aankopen (vóór het vervangen van de gulden door de Euro)en de gemiddelde normale koersverloop, is Legio op oneerlijke wijze "MEGA-SUPER MULTI MILJARDAIR" TEN NADELE VAN DE KLEINE BELEGGER MET ZIJN ZUUR VERDIENDE CENTJES.
Legio heeft e.e.a. welbewust en met kennis van zaken uitgespeeld uitsluitend in eigen voordeel en is daarom schuldig aan puur bedrog en vervalsing van de gemiddelde koersverloop. Dit is pure knevelarij en een schande zó bij klare daglicht te ritselen! Een tegenaanval is meer dan gerechtvaardigd!

D

Ongelezen bericht door D »

Ook wij hebben bij de perelaer zoiets afgesloten echter willen we hiermee stoppen het contract loopt tot 2010. Men vertelt ons dat we hier niet mee kunnen stoppen. Kun je me helpen hoe ik dit stop kan zetten.

toet

Ongelezen bericht door toet »

Nu het bericht van de heer willems gelezen te hebben .Ga ik toch ook mee met alles terug te krijgen.Een bedrag van bij elkaar 40.000 gulden is toch veel te veel om zomaar te laten gaan.De restschuld betaal ik echt niet .Als het nou echt verlies aandelen gaat ja dat kan gebeuren.Zijn we willens en weten belazerd dan mijn geld terug .toet

Gesloten