| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio-lease folder uit 98
-
xubix
legio-lease folder uit 98
Laat ik die nog hebben, met de eerste ronde heb ik flink winst gemaakt, echter minder dan verwacht doordat KPN inelkaar donderde, de 2e ronde staat nog op winst.
In de folder zeggen ze: Quote:
Verlengings garantie
Na de looptijd van drie jaar bent u niet verplicht om uw aandelen te verkopen. Mochten uw aandelen onverhoopt minder waard zijn geworden, dan zou u het verschil tussen de af te lossen hoofdsom en de verkoopopbrengst van uw aandelen moeten bijbetalen. Maar u hoeft uw aandelen niet met verlies te verkopen. U krijgt van ons de garantie dat u uw contract altijd kunt verlengen in afwachting van betere tijden. Wij zullen u te zijner tijd uitvoerig informeren en adviseren.
Waarom informeert LL niet dat dit kan ?
In de folder zeggen ze: Quote:
Verlengings garantie
Na de looptijd van drie jaar bent u niet verplicht om uw aandelen te verkopen. Mochten uw aandelen onverhoopt minder waard zijn geworden, dan zou u het verschil tussen de af te lossen hoofdsom en de verkoopopbrengst van uw aandelen moeten bijbetalen. Maar u hoeft uw aandelen niet met verlies te verkopen. U krijgt van ons de garantie dat u uw contract altijd kunt verlengen in afwachting van betere tijden. Wij zullen u te zijner tijd uitvoerig informeren en adviseren.
Waarom informeert LL niet dat dit kan ?
-
pwj.hoozemans
Re: legio-lease folder uit 98
Dat doen zij een maand voor Uw contract ten einde loopt.
-
xubix
Ik moet wel zeggen dat het verdacht stil is van de kant van LL, ik heb ze sinds het afsluiten van het laatste contracr niet meer gehoord..
-
anne
op de site van legio is het ook stil, vanaf 26-4 geen beweging.
-
ans
let op:
afkortingen kunnen zijn:
LL=legio lease (oplichtersclub)
Lv=lease verlies (stichting)
LL=leaseleed (stichting)
afkortingen kunnen zijn:
LL=legio lease (oplichtersclub)
Lv=lease verlies (stichting)
LL=leaseleed (stichting)