LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio Lease SpaarExtra

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
I.C. de Coninck

Legio Lease SpaarExtra

Ongelezen bericht door I.C. de Coninck »

Na het eerste tv programma van Radar heb ik een brief van Legio Lease ontvangen met natuurlijk de ontkenning van de aantijgingen gemaakt in het tv programma. Ik heb hun nr gebeld en gevraagd waarom de naam SpaarExtra gekozen was voor eigenlijk een verkapte lening. Bij mijn weten staat het woord Spaar voor sparen dus inleg blijft inlegwaarde behouden en Extra voor eventueel meer uit te keren bedrag. Zij gaven mij te kennen dat ik toch ook de kleine lettertjes had kunnen lezen en tijd genoeg had gehad om de voorwaarden aan een advocaat voor te leggen. Notabene zei ik, dus uw overeenkomsten moet men eerst juridisch laten checken voordat je iets afsluit. Mooie boel. Ze hadden het zo mooi gebracht, en als alleenstaande die geen verstand van belggen heeft, leek het me een mooie optie om ipv fl 100,- maandelijks op de bank te sparen dit bij hen te doen.
NIET DUS! Ik kon het afkopen, dan moest ik alle uitstaande maanden, nog 18 x 100,- =f 1800,- en het eventuele verlies betalen. Ik heb gekozen om dan maar door te gaan tot sept.2004 en hopen dat de aandelen tegen die tijd weer gestegen zijn. Nu print ik elke week een overzicht uit, de ene week sta ik al -€ 21,-- negatief en deze week al -€ 245,00 leuk vooruitzicht he?

Hollander

Re: Legio Lease SpaarExtra

Ongelezen bericht door Hollander »

Het is al wel een oude topic, maar kun je nog eens laten weten hoe je er nu voor staat? Gewoon uit nieuwsgierigheid, ik ben benieuwd hoe de ontwikkeling tussen 2 jaar geleden en nu is geweest.

Gesloten