LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio ****** lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bar

Legio ****** lease

Ongelezen bericht door Bar »

Hey Sjz,

Ik heb bewust voor de WINSTVERDRIEDUBBELAAR gekozen maar was niet geinformeerd (zoals veel anderen) over de risico's die het met zich meebracht. Ik kan me zelfs goed herrinneren dat ik gebeld heb, om zeker te weten dat je je eigen inleg zowiso zou behouden en volgens legio lease was dat zo.

En nu 3 jaar verder zit ik met een schuld van 13.000 Euro.....en dat op 23 jarige leeftijd, denk je serieus dat als ik had geweten dat ik ook maar 1% kans had om iets van mijn spaargeld te verliezen dat ik het dan had gedaan?? Neeee tuurlijk niet ik heb van mijn lullige studiefinanciering geld gespaard en dat allemaal in 1x aan legio lease overgeleverd met het vooruitzicht, zoals beloofd, over 3 jaar 13.000 gespaard te hebben...Ben altijd heel zuinig geweest...en wat hun hebben gedaan is misleiden en voor zover ik weet MAG DAT NIET!!!!

lennart

Re: Legio ****** lease

Ongelezen bericht door lennart »

He bar,
wat een bekend verhaal. Lullig dat het van je studiefinanciering moest.
Ik had voor op jou dat ik een baan had waar ik van heb gespaard. Maar ik ken de gevolgen zeer goed. Heb het zelf ook. Waar kom je vandaan? misschien kunnen we samen er over praten. ik heb namelijkl precies hetzelfde Zie ook: door dexia geen hypotheek.

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Bar, hoezo reageer je op mij??? Hoorde dit bericht in een andere draad thuis?

Bar

Hey sjz

Bar

Dit bericht hoorde inderdaad in een andere draad thuis! Je hebt ergens iets gezegd dat je er bewust voor heb gekozen en dat je dus van de risico's op hoogte bent....dat nam ik je kwalijk...( zie mijn ber. bovenaan) Enne soory als ik je verkeerd b egrepen heb.

Gr. Bar

pnouwen

Ongelezen bericht door pnouwen »

Het geval van bar en sjz met "de winstverdriedubbelaar" is mij ook niet vreemd.
Telefonisch werd je wel zo gerust gesteld en rijk gerekend dat je wel een dumbo moest zijn om niet ook van het grote geld te proeven.
Zo staat er ook in de bevestiging van mijn contract van drie jaar terug dat elk jaar weer een pakket zou worden aangekocht en wel tegen de prijs van het eerste jaar.
Omdat de aandelen inmiddels zwaar onderuit gingen ondernam ik de
actie om Legio Lease ervan te weerhouden om het tweede en derde jaar nog aandelen in te kopen. Nee dat ging dus niet, zeiden ze toen.
Die aandelen waren het eerste jaar al gekocht dus het betrof een leugen dat de aandeelpakketten elk jaar opnieuw worden gekocht.
Zo kan ik nog meer verhalen over telefonische peptalk en verkeerde voorstelling van zaken van louche verkopers van dit en andere prducten die met de regelmaat van een weekblad in de brievenbus staken.
Wie heeft ook van dergelijke ervaringen met die bende?

SJZ

Ongelezen bericht door SJZ »

Ja, je hebt mij verkeerd begrepen. En als je in die draag gereageerd had, dan was duidelijk geweest wat er aan de hand was, want in DIE draad werd ik wel goed begrepen.

In die draad ging het erom dat iemand adviseerde om de overeenkomst te verlengen. Want, zo schreef hij, je bent toch al gewend om het maandbedrag te betalen, en via verlenging kun je misschien nog wel winst maken.

In feite komt verlenging erop neer dat je NOG EEN KEER gaat beleggen met geleend geld. En inderdaad, ik vind dat je NU wel kan weten wat dat betekent. Met de kennis van NU dus nog een keer beleggen met geleend geld? Ja, dat vind ik onverstandig, en zou ik niet adviseren. Maar neem je mij kwalijk dat ik zeg dat je NU wel moet begrijpen dat beleggen met geleend geld niet verstandig is?

Toen schreef ik, heel cynisch, dat als je gaat verlengen dat je je winst de komende jaren misschien wel kunt verdriedubbelen .......

(in de reacties op mijn bericht werd letterlijk dat woord "cynisch" gebruikt, dus men snapte mij echt wel goed!)

Maar nogmaals: reageer gewoon in de draad waar we discussieren, je maakt het allemaal niet overzichtelijker zo.

Saskia Marina

Ongelezen bericht door Saskia Marina »

:evil:OK jij dus ook al voorgelogen over een gegarandeerde inleg retour...Bij hoeveel al niet en wat kunnen we er mee? We zijn gewoon de .....*** of kunne we ze jurisch wat maken? Maar ik leef met je mee ! Saskia Marina

Bar

Sjz,

Bla bla bla.......ik zei toch.....SORRY als IK je verkeerd begrepen heb!!
Enne dit was de 1ste x dat ik bericht schreef, vandaar dat het in verkeerde draad was...deed het niet expres (duh) en erg vervelend voor je dat je er zo een drama van maakt, maar ik vergeef je! haha!

Vriendelijke groeten Bar

Bar

Hey Saskia,

vervelend he allemaal! Ik hoop dat we ze juridish wat kunnen maken....morgen ga ik bellen met advocaat die ik heb gevonden op rechten.nl. Ik hoop dat deze me kan vertellen wat ik het beste kan doen. Ik zal jullie op de hoogte houden!!

Gesloten