| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease
-
Richard Spijker Sibculo
Legio Lease
Ik heb ook zo'n contract afgesloten en vraag hierbij jullie hulp. Kunnen jullie dat. Ik wil me hierbij aanmelden.
-
Maarten
Re: Legio Lease
Als ik jou was zou ik de komende dagen je telefoon maar van de haak leggen. En even een mailtje sturen naar [email protected] met het verzoek je nummer te verwijderen.
-
joanne
Iedereen op dit forum gebruikt zijn eigen naam niet en ook geen goed email adres.
-
Sara Etty
Beste Anne,
Niet helemaal waar. Sommigen wel. Maar dat is wat anders dan je telefoonnummer geven en daarmee contact uitnodigen. Maar ik begrijp ook niet helemaal waar Richard zich nu bij wil 'aanmelden'. Dit is een discussie forum. Hulp is hier bovendien niet voor handen, niet echt en zeker niet individueel of direct. Misschien gaat het dus om een misverstand.
Groet, Sara
Niet helemaal waar. Sommigen wel. Maar dat is wat anders dan je telefoonnummer geven en daarmee contact uitnodigen. Maar ik begrijp ook niet helemaal waar Richard zich nu bij wil 'aanmelden'. Dit is een discussie forum. Hulp is hier bovendien niet voor handen, niet echt en zeker niet individueel of direct. Misschien gaat het dus om een misverstand.
Groet, Sara