ik moet voor 14/03 beslissen of ik per direct € 13,000,00
betaald. of doorgaat. of een renteloze lening wil aangaan.
weet u raad ? ik heb 3 jaar geleden een winst verdriedubbellaar afgesloten voor €114,70 per maand en dacht dat mijn eigen inleg was gegarendeert dus hooguit dat ik geen winst zou krijgen maar mijn eigen inleg veilig was gesteld kunt u mij raad geven.??
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio Lease
Re: legio Lease
haalo meneer de vos ik zit in het zelfde schuitje met het zelfde bedrag je mag me mailen om hier over te praten want ik weet het ook niet meer.
B,C de Vos,
Het had mijn bericht kunnen zijn, alleen loopt de mijne af een maandje later.
Als je bestand bent tegen de stres die komen gaat adviseer ik je om een aagetekend briefje te sturen met daarin vermeld wat je verwacht had en dat dat totaal niet overeen komt met wat er nu verwacht wordt van je nl. 13000 euro bijbetalen. Zeg dat je de rechtzaak afwacht en zolang niets wilt en/of kan/gaat doen.
Als je nog geen lid bent van lease verlies, eerst lid worden natuurlijk.
Ik ga ervan uit dat je op de hoogte bent van het bestaan van de stichting.
Sterkte met het gevecht tegen die assholes.
Ron.
Het had mijn bericht kunnen zijn, alleen loopt de mijne af een maandje later.
Als je bestand bent tegen de stres die komen gaat adviseer ik je om een aagetekend briefje te sturen met daarin vermeld wat je verwacht had en dat dat totaal niet overeen komt met wat er nu verwacht wordt van je nl. 13000 euro bijbetalen. Zeg dat je de rechtzaak afwacht en zolang niets wilt en/of kan/gaat doen.
Als je nog geen lid bent van lease verlies, eerst lid worden natuurlijk.
Ik ga ervan uit dat je op de hoogte bent van het bestaan van de stichting.
Sterkte met het gevecht tegen die assholes.
Ron.
Restschuld niet betalen. Heeft echtgenote niet meegetekend, aansluiten bij eegalease en per direct vernietigingsbrief sturen neer dexia. ( moet binnen 3 jaar)
Dus niet betalen zolang de behandeling van de zaak onder de rechter is.
P.s. heeft iemand wel eens een berichtje gehad van dexia dat ze het zo rot vinden voor hun klanten dat alles zo gelopen is. Winstver3dubbellaar is verliesver10dubbellaar geworden. Nergens toch, met die figuren ga je toch geen overeenkomst meer aan. Dexia probeerd onrust te zaaien, en nog zoveel mogelijk geld binnen te halen.
Dus niet betalen zolang de behandeling van de zaak onder de rechter is.
P.s. heeft iemand wel eens een berichtje gehad van dexia dat ze het zo rot vinden voor hun klanten dat alles zo gelopen is. Winstver3dubbellaar is verliesver10dubbellaar geworden. Nergens toch, met die figuren ga je toch geen overeenkomst meer aan. Dexia probeerd onrust te zaaien, en nog zoveel mogelijk geld binnen te halen.