Ik weet nog steeds niet wat te doen. Ingaan op het voorstel van Dexia betekent afzijn van een grote zorg en bovendien ontvang ik dan nog een niet gering aantal callopties die misschien nog wat geld opleveren.
Niet ingaan betekent een jarenlange onzekere tijd doorgaan met een minieme kans op succes. Is het allemaal niet een beetje "eigen schuld dikke bult"?
Natuurlijk zijn er door Legio-Lease foutjes gemaakt. Maar of deze foutjes zullen leiden tot een veroordeling tot het betalen van miljarden betwijfel ik ten zeerste.
Wie komt er met een bruikbaar advies?
Jan
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease
Re: Legio Lease
Ingaan op het Legio-aanbod betekent in ieder geval ook dat de restschuld afbetaald moet worden. Dat is weliswaar renteloos, maar .... je verspeelt ook je rechten wat betreft de juridische procedure. Oplossing is het bedrag van de restschuld elders lenen, daarmee Legio aflossen, en de te betalen rente maar voor lief nemen (als je het d.m.v. een lening doet met als onderpand overwaarde van een eigen huis dan ben je daarmee ook relatief voordelig uit). Ook dan ben je van een stuk sores verlost, maar in ieder geval behoud je je rechten op de juridische claim via Leaseverlies.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
gr. Rob v.D.
Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
gr. Rob v.D.
Re: Legio Lease
Jan,
Nooit ingaan op het Dexia aanbod.
Dan zie je ook af van al je rechten.
Dus kies daar niet voor.
Lees ook de topic van Dhr.Blok: een ernstige waarschuwing tegen het Dexia aanbod.
Als je kunt betalen neem dan zelf het pakket over en anders verlengen maar dan onder de standaard voorwaarden.
Kun je niet betalen en ook niet verlengen ivm fin.moeilijkheden.Sluit je aan bij SLV en eventueel bij eegalease.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Benader Maarten voor specifieke berekeningen.
Maar geloof mij: GA NIET IN OP HET DEXIA AANBOD...DAARMEE VERSPEEL JE AL JE RECHTEN...NOOIT DOEN JAN NIET DOEN....
MVG
Leen
Nooit ingaan op het Dexia aanbod.
Dan zie je ook af van al je rechten.
Dus kies daar niet voor.
Lees ook de topic van Dhr.Blok: een ernstige waarschuwing tegen het Dexia aanbod.
Als je kunt betalen neem dan zelf het pakket over en anders verlengen maar dan onder de standaard voorwaarden.
Kun je niet betalen en ook niet verlengen ivm fin.moeilijkheden.Sluit je aan bij SLV en eventueel bij eegalease.
Hoop dat je er iets aan hebt.
Benader Maarten voor specifieke berekeningen.
Maar geloof mij: GA NIET IN OP HET DEXIA AANBOD...DAARMEE VERSPEEL JE AL JE RECHTEN...NOOIT DOEN JAN NIET DOEN....
MVG
Leen