LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legio lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Bea Sterling

legio lease

Ongelezen bericht door Bea Sterling »

ik heb de eind afrekening van mijn legio winstverdriedubbelaar ontvangen en ik moet tot mijn grote ontsteltenis ruim 1700 euro bij betalen Ik weet niet hoe ik dat moet doen ,ik heb namelijk een WAO uitkering van nog geen 800 euro per maand Kan iemand mij vertellen wat ik nu moet doen .Ik ben ten einde raad met vriendelijke groet
bea sterling

J.S. Verdoelen

Re: legio lease

Ongelezen bericht door J.S. Verdoelen »

Bea,

Als ik jou was zou ik serieus zien dat ik het geld bijelkaar kreeg door het van mensen in je omgeving te lenen. Dat klinkt gemakkelijk, dat begrijp ik en ik kan me heel goed voorstellen dat het moeilijk is hier met anderen over te beginnen.

Maar alles is beter dan een betalingsregeling met Legio aangaan want dan kleden ze je nog een keer uit d.m.v. een beunhazen-rente.

Bovendien zal iedereen in je omgeving weleens van het verhaal rond Legio gehoord of gelezen hebben en weten dat er tienduizenden mensen de klos zijn dankzij hun wanpraktijken. Ik heb zelf gewoon op verjaardagen verteld dat ik één van de gedupeerden ben en natuurlijk krijg je verhalen van mensen die het wel doorhadden en zichzelf slimmer dan jij voelen, je hebt er op dit forum ook een paar maar bekijk de situatie zoals hij nu is: je moet nu van die schuld af en in één keer alles aflossen is hoe dan ook de goedkoopste oplossing.

Ik wens je heel veel sterkte met je situatie.

Jan-Simon

Gesloten