LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legio lease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
j.griese

legio lease

Ongelezen bericht door j.griese »

wy hebben een legio lease uitgenomen en moeten nog 1 jaar betalen. onze vraag is of wy kunnen stoppen, daar wy nu al op verlies staan. wy hadden het geld voor drie jaar weggezet ,zodat er elke maand betaald kon worden wy zyn nu bang dat wy na drie jaar een schuld niet kunnen betalen.
Uw uitzendin is erg belangryk voor het publiek.
Dank U mevr.griese.

P.Jansen

Re: legio lease

Ongelezen bericht door P.Jansen »

Ik heb vorig jaar een contract Korting kado afgesloten. Gelukkig heb ik het contract afgesloten voor ƒ 100,- per maand maar het eerste jaar had ik dus al ƒ 800,- verlies.
Het contract heeft een looptijd van 3 jaar. Ook ik wil van dit contract af. Legio heeft al gereageerd op mijn klacht via Radar dat dit niet kan vanwege contractuele verplichtingen en dat ze alle argumenten van de baan wijzen omdat het niet onderbouwd zou zijn. Gezien het feit dat alles via een telefonische enquete heeft plaatsgevonden is dat moeilijk te bewijzen. Ik heb wel een folder korting kado gekregen met de meest fantastische berekeningen daarin maar niet dat ik mogelijk risico zou lopen om geld te verliezen. Er was mij uitdrukkelijk verteld dat mijn inleg minimaal gelijk zou blijven. Wat nu? Ik snap dat ik lid kan worden van de stichting Leaseverlies maar zou dan eerst wat meer informatie willen hebben of die stichting mij daadwerkelijk kan helpen.

Gesloten