LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio-Lease
Legio-Lease
Ook wij hebben in april 2000 een WinstVerDriedubbelaar afgesloten met een inleg van 69,17 euro per maand.
Vandaag direkt een bezwaarschrift ingediend !!
En nu maar het beste van hopen!!
Vandaag direkt een bezwaarschrift ingediend !!
En nu maar het beste van hopen!!
Re: Legio-Lease
Wees blij met je 150 gulden in de maand voor 3 jaar. Ik zit erin voor 300 gulden voor 5 jaar (18.000) bij Spaarbeleg.
Ik heb na uw bezwaarbrief te hebben gestuurd aan LegioLease bericht terug gekregen, waarin vrij vertaald staat dat u alles verkeerd hebt begrepen en uitgelegt.
Is het van belang dat ik deze brief van LegioLease aan u door stuur?.
Graag uw advies.
bij voorbaat dank.
P.van Opijnen
Is het van belang dat ik deze brief van LegioLease aan u door stuur?.
Graag uw advies.
bij voorbaat dank.
P.van Opijnen
Ook wij hebben de stommiteit begaan om met Legio in zee te gaan.
Waar ik mij nog het meest over opwind, maar wat verder niet aantoonbaar is, zijn de agressieve verkooptechnieken die Legio erop na houdt. Per telefoon zijn wij lastig gevallen tot en met, net zolang totdat je in principe toezegt. In die telefoontjes worden maar halve waarheden, en dus hele leugens vertelt. Nooit is ons bijvoorbeeld gemeld, dat de inleg door de belastingdienst niet meer aftrekbaar zou zijn, terwijl het november 2000 was. Nooit heeft men ons vertelt, dat er een kans bestaat dat je niet drie jaar, maar 10 jaar betaald. En de kans om dit soort van dingen rustig te lezen, hebben we ook niet gekregen. Men belde ons namelijk na twee dagen al op, of wij het contract al hadden ondertekend!
We kunnen onszelf wel zeer zware verwijten maken en dat doen we dus ook. Maar Legio is in deze ook niet zuiver op de graad. Wanneer er een rechtszaak komt of iets dergelijks, zijn wij van de partij!
Legio zou zich ook het emotionele lot aan mogen trekken van de mensen die zij financieel te gronde helpt.
Waar ik mij nog het meest over opwind, maar wat verder niet aantoonbaar is, zijn de agressieve verkooptechnieken die Legio erop na houdt. Per telefoon zijn wij lastig gevallen tot en met, net zolang totdat je in principe toezegt. In die telefoontjes worden maar halve waarheden, en dus hele leugens vertelt. Nooit is ons bijvoorbeeld gemeld, dat de inleg door de belastingdienst niet meer aftrekbaar zou zijn, terwijl het november 2000 was. Nooit heeft men ons vertelt, dat er een kans bestaat dat je niet drie jaar, maar 10 jaar betaald. En de kans om dit soort van dingen rustig te lezen, hebben we ook niet gekregen. Men belde ons namelijk na twee dagen al op, of wij het contract al hadden ondertekend!
We kunnen onszelf wel zeer zware verwijten maken en dat doen we dus ook. Maar Legio is in deze ook niet zuiver op de graad. Wanneer er een rechtszaak komt of iets dergelijks, zijn wij van de partij!
Legio zou zich ook het emotionele lot aan mogen trekken van de mensen die zij financieel te gronde helpt.
Ook wij hebben de stommiteit begaan om met Legio in zee te gaan.
We hebben geen behoefte aan medelijden of andere cynische grappen, die ik ook op deze site heb gelezen. Wat ik wel graag zou willen, is deze club aan de hoogste boom ophangen om gerechtigheid te behalen. Natuurlijk: alles staat in de kleine lettertjes. Maar het zou een studie waard zijn om de verkooppraatjes van deze club eens goed tegen het licht te houden.
Overigens ben ik benieuwd naar vervolgstappen van deskundigen/trosradar in deze affaire
We hebben geen behoefte aan medelijden of andere cynische grappen, die ik ook op deze site heb gelezen. Wat ik wel graag zou willen, is deze club aan de hoogste boom ophangen om gerechtigheid te behalen. Natuurlijk: alles staat in de kleine lettertjes. Maar het zou een studie waard zijn om de verkooppraatjes van deze club eens goed tegen het licht te houden.
Overigens ben ik benieuwd naar vervolgstappen van deskundigen/trosradar in deze affaire
wat een zielige mensen hebben jullie geen papie en mamie meer, om uit te huilen??
Hopenlijk is er voor dit soort klaagzang een oplossing.
weet je wat jullie krijgen allemaal touw thuis gestuurd
hangjassen
Hopenlijk is er voor dit soort klaagzang een oplossing.
weet je wat jullie krijgen allemaal touw thuis gestuurd
hangjassen
Verliezer
Iedereen heeft recht op een reaktie.
Helaas gaan we in dit forum niet om met echte "losers"
Probeer het eens ergens anders.
Veel sukses!
groetjes
Revo
Iedereen heeft recht op een reaktie.
Helaas gaan we in dit forum niet om met echte "losers"
Probeer het eens ergens anders.
Veel sukses!
groetjes
Revo
Beste mijnheer of mevrouw 'de verliezer'
U hebt zekers niets beters te doen dan een serieuze site te bevuilen met uw geklets. Er zijn veel mensen gedupeerd door een aantal bedrijven, die (blijkbaar) niet te vertrouwen zijn. Het wordt tijd dat deze firma's flink aangepakt worden.
U hebt zekers niets beters te doen dan een serieuze site te bevuilen met uw geklets. Er zijn veel mensen gedupeerd door een aantal bedrijven, die (blijkbaar) niet te vertrouwen zijn. Het wordt tijd dat deze firma's flink aangepakt worden.