Na het lezen van alle reakties die gegeven zijn lijkt het erop alsof we een collectief moeten vormen dat via de juiste instanties akties dient te ondernemen.
Mijn indruk van de concept bezwaarbrief was dat deze enerzijds teveel inspeelde op mensen die al daadwerkelijk verlies hebben geleden en waarvan een aantal argumenten genoemd zijn die niet helemaal juist zijn.
Volgens mij kun je beter eerst goede bepalen hoe de vork in de steel zit dan nu ondoordacht een bezwaarschrift gebruiken welke niet geheel past bij JOUW situatie.
Wat mij bevreemd is dat TROS RADAR nog nergens in dit Forum heeft gereageerd heeft terwijl al een aantal mensen gesmeekt hebben om ons te helpen.
Ik heb zelf in eerste instantie naar [email protected] gemaild; ontving een automatisch bericht terug dat ik me evt aan ombudsman kon wenden; bericht doorgestuurd; van de ombudsman krijg ik te horen dat ik mijn email moet aanleveren via:
"
www.stichtingdeombudsman.nl.
Rechtsonder op de openingspagina vindt u een knop waarmee u direct op onze e-mail terechtkomt. Het is van belang dat u alle regels goed invult, anders kan uw mail niet verstuurd worden.
"
Beste Radar,
help ons svp, schakel de juiste Commissies etc in, of geef aan wat we als collectief het beste kunnen doen en hoe je zo iets moet aanpakken.
groet HG
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legio Lease: (TROS RADAR: svp help ons verder)
Re: Legio Lease: (TROS RADAR: svp help ons verder)
Mee eens.
Wie komt er met een goed advies om de strijd, collectief, tegen Legio aan te gaan??
Individueel is weer een financiele aderlating......
Wie komt er met een goed advies om de strijd, collectief, tegen Legio aan te gaan??
Individueel is weer een financiele aderlating......
Alsjeblieft want ik ben echt ten einde raad! Probeer verder te komen met het geen waar jullie mee zijn begonnen. Het gaat om te veel geld, dit kunnen we toch niet pikken!!
Ik zit financieel zogoed als aan de grond door die oplichters!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik zit financieel zogoed als aan de grond door die oplichters!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Ik zou heel graag mee doen/ helpen.
We moeten er iets aan doen!!
Samen staan we sterk!
Gr. Bianca
We moeten er iets aan doen!!
Samen staan we sterk!
Gr. Bianca
nu blijkt na de laatste feiten dat als je als echtpaar niet samen hebt getekent ook nog iets juridisch kunt beginnen. heb me gelijk ingeschreven op de site van radar om op de hoogte te worden gehouden door hun jurist en de ombudsman.
ik heb ondertussen legio al een brief gechreven zoals jullie al weten met de mededeling dat mijn dochter ervan af wil op grond dat ze minderjarig was.
ben echt benieuwd hoe het verder gaat.
ik heb ondertussen legio al een brief gechreven zoals jullie al weten met de mededeling dat mijn dochter ervan af wil op grond dat ze minderjarig was.
ben echt benieuwd hoe het verder gaat.
Beste mensen in dit forum, mag ik u allen mededelen
dat dit geen objectief forum is naar de redactie van
selectief is met het toelaten van antwoorden op geplaatste
berichten. mij is ter oren gekomen dat bereichten die te krititsch
zijn richting Trosradar worden weggehaald van het forum.
Hierdoor is het voor mensen die het onderzoek en de beweringen
van Trosradar in twijfel trekken niet mogelijk eerlijk de conclusies
te weerleggen. Maar waarschijnlijk doet de reactie niet aan:
"HOREN EN WEDERHOREN"
dat dit geen objectief forum is naar de redactie van
selectief is met het toelaten van antwoorden op geplaatste
berichten. mij is ter oren gekomen dat bereichten die te krititsch
zijn richting Trosradar worden weggehaald van het forum.
Hierdoor is het voor mensen die het onderzoek en de beweringen
van Trosradar in twijfel trekken niet mogelijk eerlijk de conclusies
te weerleggen. Maar waarschijnlijk doet de reactie niet aan:
"HOREN EN WEDERHOREN"
Juist KerStens!
Ben benieuwd hoe lang onze berichten het uithouden op dit prachtige forum.
Sterkte allemaal!
Journalist
Ben benieuwd hoe lang onze berichten het uithouden op dit prachtige forum.
Sterkte allemaal!
Journalist