Ik voel mij op een vrselijke manier belazerd door legiolease ,zij hebben geen goede,en ik vind valse voorlichting gegeven.mijn contract is op 24 juni jl afgelopen en of ik even ruim 4000 euro wil bijbetalen.Mijn aandelen zijn verkocht op de beurs op de meest slechte tijd,nl de laagste koers,wat mij ruim fl.1100 scheelt.op 24 juni wilde ij via internet kijken wat de opbrengst/verlies was van mijn aandelen,maar ik kreeg geen toegang meer.
allerminst vreemd nietwaar. dan maar de telefoon,maar ook daar zijn alle "adviseurs"in gesprek,na 5 min.aan de lijk gehangen te hebben kreeg ik een bandje te horen dat het nog wel langen tijd kon duren voordat een "adviseur" mij te woord kon staan.
Ook begrijp ik niets van de afrekening,maar ja niemand kan mij te woord staan.
Ik heb thuis een reclame folder waarin staat dat mijn inleg na 3 jaar verdriedubbeld wordt.
Ik voel mij vreselijk opgelicht.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio lease verlies
Re: legio lease verlies
Voor ons geldt het zelfde. Eind mei kregen wij bericht dat er een bedrag van 457 euro betaald moestworden.
Op 27 juni bericht ontvangen met de definitieve afrekening.
Ruim 1500,- euro. Risico's lopen doe je altijd als je gaat beleggen maar dit is uitsluitend het beleggen geweest van het brood van LegioLease. De winst is niet verdriedubbelt maar het verlies wel.
Op 27 juni bericht ontvangen met de definitieve afrekening.
Ruim 1500,- euro. Risico's lopen doe je altijd als je gaat beleggen maar dit is uitsluitend het beleggen geweest van het brood van LegioLease. De winst is niet verdriedubbelt maar het verlies wel.
Re: legio lease verlies
Ook ik voel me belazerd door legiolease
Bij aanmelding van legio kreeg ik een brief met de tekst,
Proficiat u gaat interessante jaren tegemoed.
Met aan het einde van uw contract Winstverdriedubbelaar van uw gespaarde bedrag.
Weg het gespaarde bedrag,
Als troost mag ik nog eens € 2535,00 bijbetalen.
Het schijnt dat het verlies verdriedubbeld is.
Nu MAG ik het bedrag in termijnen terug betalen.
sociaal hé. O ja een kleinigheidje nog,
Wel moet ik maandelijks € 5,00 extra betalen voor administratie kosten.
Tros Radar help!!!!!!
Bij aanmelding van legio kreeg ik een brief met de tekst,
Proficiat u gaat interessante jaren tegemoed.
Met aan het einde van uw contract Winstverdriedubbelaar van uw gespaarde bedrag.
Weg het gespaarde bedrag,
Als troost mag ik nog eens € 2535,00 bijbetalen.
Het schijnt dat het verlies verdriedubbeld is.
Nu MAG ik het bedrag in termijnen terug betalen.
sociaal hé. O ja een kleinigheidje nog,
Wel moet ik maandelijks € 5,00 extra betalen voor administratie kosten.
Tros Radar help!!!!!!