LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legio lease/winstverdriedubbelaar
legio lease/winstverdriedubbelaar
Ik heb het formulier van Dexia getekend en opdracht gegeven de aandelen te verkopen, omdat ik het af wil sluiten. Ik heb er al genoeg slapeloze nachten van gehad. Maar mijn vraag is als je het bedrag in een keer betaalt, blijf je dan ook in aanmerking komen als er een schikking wordt getroffen. Het bedrag is ongeveer 8.000 Euro en ik moet er wel een lening voor afsluiten.
Re: legio lease/winstverdriedubbelaar
Ik heb tot nu toe nog helemaal nergens op gereageerd vwb de aanbiedingen van Dexia. Ik heb alleen indertijd bezwaar aangetekend tegen de overeenkomst vanwege dat ik het contract alleen ondertekend heb en mijn (inmiddels) ex vrouw niet medeondertekend heeft.
Met de huidige aandelenkoersen heb ik een restschuld van ongeveer euro 5.350,00.
Ik ben voornemens om te wachten tot ik een dagvaarding vanwege Dexia ontvang.
Wat is hierin uw advies
Met de huidige aandelenkoersen heb ik een restschuld van ongeveer euro 5.350,00.
Ik ben voornemens om te wachten tot ik een dagvaarding vanwege Dexia ontvang.
Wat is hierin uw advies
Dat wil ik ook graag weten, is er uberhoupt iemand die een antwoord heeft, iedereen heeft dezelfde vraag, maar niemand een antwoord.
Ook ik heb ook nog helemaal nergens op geregeerd op de aanbieding van Dexia.
Ook heb ik bezwaar aangetekend tegen de overeenkomst vanwege - contract en op grond van artikel 1:88 BW - beroep op vernietigingsgrond ( Leider)
Met de huidige WinstVerDrtieduppelaar aandelenkoersen heb ik een restschuld van ongeveer 5.419,54 euro.
Ook heb ik Dexia geen opdracht gegeven de aandelen te verkopen ( Leider) doch verkocht.
Ik heb doch het voornemens om te wachten, tot ik een dagvaarding vanwege Dexia ontvang.
Ook heb ik overings een toevoegingsaanvraag bij de Raad voor Rechtsbijstand gataan voor dienstverlening -honorarium van rekening.
Leider afgewesen, op grond van te viel vermogen.
Het bestaan er twee mogelijke keuzes. Enerzijds doorgaan met betalen, van de nog lopende contracten, met als gevolg dat op de lopende contracten nog aanzienlijke sommen aan rente dienewnnn te betalen. Een voordeel van deze keuze is wel, althans zou wel zijn, dat ik voorlopig van zijde van Dexia niet word lastig gevallen, met allerlei procedures tot terugvodering van negatieve saldo's en mogelijke invordering van rentes.
De andere keuze is? thans met onmiddellijke ingang al mijne betalingen staken en bij alle overeenkomsten opzeggen dan wel vernietigen, en Dexia mij op korte termijn gaat dagvaarden. waarna ik via een advocat verweer kan voeren.
Het voordeel van de keuze is dat ik niet nog jarenlang moet betalen aan Dexia.
Wat is U'uitspraak. Strijd aan tegen Dexia..???!!
Ik denk de kracht van succes is samenwerken.
Groetjes Bernd
Ook heb ik bezwaar aangetekend tegen de overeenkomst vanwege - contract en op grond van artikel 1:88 BW - beroep op vernietigingsgrond ( Leider)
Met de huidige WinstVerDrtieduppelaar aandelenkoersen heb ik een restschuld van ongeveer 5.419,54 euro.
Ook heb ik Dexia geen opdracht gegeven de aandelen te verkopen ( Leider) doch verkocht.
Ik heb doch het voornemens om te wachten, tot ik een dagvaarding vanwege Dexia ontvang.
Ook heb ik overings een toevoegingsaanvraag bij de Raad voor Rechtsbijstand gataan voor dienstverlening -honorarium van rekening.
Leider afgewesen, op grond van te viel vermogen.
Het bestaan er twee mogelijke keuzes. Enerzijds doorgaan met betalen, van de nog lopende contracten, met als gevolg dat op de lopende contracten nog aanzienlijke sommen aan rente dienewnnn te betalen. Een voordeel van deze keuze is wel, althans zou wel zijn, dat ik voorlopig van zijde van Dexia niet word lastig gevallen, met allerlei procedures tot terugvodering van negatieve saldo's en mogelijke invordering van rentes.
De andere keuze is? thans met onmiddellijke ingang al mijne betalingen staken en bij alle overeenkomsten opzeggen dan wel vernietigen, en Dexia mij op korte termijn gaat dagvaarden. waarna ik via een advocat verweer kan voeren.
Het voordeel van de keuze is dat ik niet nog jarenlang moet betalen aan Dexia.
Wat is U'uitspraak. Strijd aan tegen Dexia..???!!
Ik denk de kracht van succes is samenwerken.
Groetjes Bernd
Wat ik me afvraag, we hebben onder protest een GROTE restschuld betaald. Het gaat in totaal om 3 winstverdriedubbelaarcontracten, niet door beide eega's meegetekend. De aandelen hebben we bij de bank geparkeerd. Mogen we er nu mee doen wat we willen, gezien onze claim bij de Dexia Bank, o.a. via st. leaseverlies. Dus kan Dexia geen beroep er meer opdoen, als de overeenkomsten als niet tot stand te zijn gekomen, worden beoordeeld? Ik heb deze vraag al vele malen bij de stichting gesteld, maar die geven geen antwoord, ook niet via de site.
alvast bedankt voor je reaktie.
alvast bedankt voor je reaktie.
hallo ik ben ook een gedupeerde man zoals zovelen in nederland is het niet mogelijk dat we allemaal een advokaat in handen nemen die voor ons het recht gaat zetten als we met zijn alle een advookaat nemen is het ook niet zo duur ?hoe meer man hoe minder korsten
Hallo Bert,
Op het nieuwe forum van Legio Lease kun je veel topics vinden van mensen die jouw idee ondersteunen.
Het handigst is om contact te zoeken met mensen uit dezelfde omgeving en een min of meer overeenkomende situatie.
En verder kun je natuurlijk ook nog even wachten op de uitspraken die er binnenkort zullen volgen; dat ligt een beetje aan je situatie:
-Is je contract al afgelopen?
-Ben je het contract aangegaan via een financieel adviseur of heb je gereageerd op een advertentie of folder?
-Ben je getrouwd en heeft je partner niet getekend?
-Heb je het contract al vernietigd?
Enfin, je kunt het beste maar eens rondsnuffelen op het andere forum.
Veel sterkte gewenst en kop op, we laten ons niet kisten!!
Groeten,
Mieke
Op het nieuwe forum van Legio Lease kun je veel topics vinden van mensen die jouw idee ondersteunen.
Het handigst is om contact te zoeken met mensen uit dezelfde omgeving en een min of meer overeenkomende situatie.
En verder kun je natuurlijk ook nog even wachten op de uitspraken die er binnenkort zullen volgen; dat ligt een beetje aan je situatie:
-Is je contract al afgelopen?
-Ben je het contract aangegaan via een financieel adviseur of heb je gereageerd op een advertentie of folder?
-Ben je getrouwd en heeft je partner niet getekend?
-Heb je het contract al vernietigd?
Enfin, je kunt het beste maar eens rondsnuffelen op het andere forum.
Veel sterkte gewenst en kop op, we laten ons niet kisten!!
Groeten,
Mieke
wanneer men een schuld aflost bij Dexia ,is het aan te raden om per aangetekende brief duidelijk te vermelden dat U het doet onder fel protest en het niet vrijwillig doet. U kunt dan later als er een positieve uitspraak door de rechter wordt gedaan U geld terug eisen.
Groeten
W.J.Jeanson
Groeten
W.J.Jeanson
Hallo Mieke D.
Je schrijft dat je het een goed voorstel van Bert 45 vindt om naar een gezamenlijke advocaat te zoeken. Ik ben het daar helemaal mee eens.
Ik zou graag in contact komen met mensen uit Haarlem en omstreken die een WinstverDriedubbelaar hebben en wiens contract anlangs is afgelopen. Weet jij misschein of er al zo'n groep in Haarlem bestaat.
Met vriendelijke groet.
Flo.
Je schrijft dat je het een goed voorstel van Bert 45 vindt om naar een gezamenlijke advocaat te zoeken. Ik ben het daar helemaal mee eens.
Ik zou graag in contact komen met mensen uit Haarlem en omstreken die een WinstverDriedubbelaar hebben en wiens contract anlangs is afgelopen. Weet jij misschein of er al zo'n groep in Haarlem bestaat.
Met vriendelijke groet.
Flo.
Wie wil in zeeland in samenwerkingsverband het opnemen tegen
Dexia. Heeft u een winstverdriedubbelaar die binnenkort afloopt?
Met velen staan we sterker, tegen dexia die laat weten laak te hebben
aan zijn clientele!
Wie weet verder hoe een winstverdriedubbelaar werkt! Bij winst na verkoop, wordt dan deze winst verdriedubbelt? Weet u het... ik niet!
Ik denk dat zij met een constructie komen, waar niemand iets van begrijpt!
reageer aub Kees
Dexia. Heeft u een winstverdriedubbelaar die binnenkort afloopt?
Met velen staan we sterker, tegen dexia die laat weten laak te hebben
aan zijn clientele!
Wie weet verder hoe een winstverdriedubbelaar werkt! Bij winst na verkoop, wordt dan deze winst verdriedubbelt? Weet u het... ik niet!
Ik denk dat zij met een constructie komen, waar niemand iets van begrijpt!
reageer aub Kees
Eegaleasers uit deze regio kunnen contact opnemen met deze e-mail adressen.:
Noord/Zuid Holland – E-mail Adres contactpersoon
Utrecht – E-mail Adres contactpersoon
Noord Brabant – T van Aert
Overijsel en Gelderland – E-mail Adres contactpersoon
Zeeland – P. Bouwens
Limburg – E-mail Adres contactpersoon
Groningen, Friesland en Drenthe – E-mail Adres contactpersoon
Noord/Zuid Holland – E-mail Adres contactpersoon
Utrecht – E-mail Adres contactpersoon
Noord Brabant – T van Aert
Overijsel en Gelderland – E-mail Adres contactpersoon
Zeeland – P. Bouwens
Limburg – E-mail Adres contactpersoon
Groningen, Friesland en Drenthe – E-mail Adres contactpersoon
Ik heb mijn winstverdriedubbelaar een tijdje terug verlengd en betaal nog elke maand de rente. Ik ben niet ingegaan op het aanbod van Dexia om af te zien van juridische stappen tegen een gunstige afbetalingsregeling. Ik heb een restschuld staan van ongeveer 4500 euro bij de huidige aandelenkoers. Ik ben wel lid geworden van Stichting leaseverlies.
Vraag is: ik heb gehoord dat ik Dexia aansprakelijk moet stellen omdat zij onzorvuldig zou hebben gehandeld. Hoe doe ik dit en is daar een voorbeeldbrief voor?? Moet ik eerst mijn gegevens bij Dexia opvragen? Omdat ik aangesloten ben bij Stichting Leaseverlies heb ik vernomen dat DSI mijn klacht niet in behandeling kan nemen bij afwijzing van aansprakelijkheid van Dexia. Wat zou de vervolgstap dan zijn? Gewoon niet betalen of doet Leaseverlies dan eindelijk iets voor mij.
Vraag over Vliegwiel: Ik heb een Vliegwiel overeenkomst bij Aegon lopen. Ik zit met een restschuld. Wie kan mij adviseren hierover. Moet ik, voordat ik betaal, Aegon aansprakelijk stellen etc?
Vraag is: ik heb gehoord dat ik Dexia aansprakelijk moet stellen omdat zij onzorvuldig zou hebben gehandeld. Hoe doe ik dit en is daar een voorbeeldbrief voor?? Moet ik eerst mijn gegevens bij Dexia opvragen? Omdat ik aangesloten ben bij Stichting Leaseverlies heb ik vernomen dat DSI mijn klacht niet in behandeling kan nemen bij afwijzing van aansprakelijkheid van Dexia. Wat zou de vervolgstap dan zijn? Gewoon niet betalen of doet Leaseverlies dan eindelijk iets voor mij.
Vraag over Vliegwiel: Ik heb een Vliegwiel overeenkomst bij Aegon lopen. Ik zit met een restschuld. Wie kan mij adviseren hierover. Moet ik, voordat ik betaal, Aegon aansprakelijk stellen etc?