LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio / steeds tegen de zelfde koers

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Boelen

Legio / steeds tegen de zelfde koers

Ongelezen bericht door Boelen »

Hoe valt het te rijmen dat men met de winstverdriedubbelaar drie jaar achtereen de zelfde koers blijft betalen voor de aandelen die nog maar de helft waard zijn. wie strijkt het verschil dan op???

Jeanette

Re: Legio / steeds tegen de zelfde koers

Ongelezen bericht door Jeanette »

Dat van steeds dezelfde koers snap ik ook niet. Wat ik nog meer niet snap is dat in mijn contract staat dat ze van ieder aandeel 3 jaar achter elkaar het zelfde aantal kopen terwijl er op mijn jaaropgave dan ineens staat dat ze van een bepaald bedrijf, waarvan het aandeel het meest gezakt is, ineens 2 keer zoveel aandelen aangekocht hebben. Zijn er nog meer mensen die dit opgevallen is? Hadden ze zich aan het contract gehouden dan had dit al 1.600 euro minder verlies opgeleverd.

h.hartmann

Ongelezen bericht door h.hartmann »

ik heb ook een winstverdriedubbelaar en die loopt begin juni af ik zit met een verlies en wilde vragen of ik mij ergens bij aan kan sluiten of melden
groet h.hartmann

Wilsy

Ongelezen bericht door Wilsy »

Ik heb dezelfde vraag nl. Mijn contracten lopen in decemder af. Kunnen wij ons ergens bij aansluiten om een sterker front te vormen?

H.A:W. de Jong

Ongelezen bericht door H.A:W. de Jong »

Heren,
Pakt u uw contract nog eens erbij, dan kunt u lezen (voorzover u dat daadwerkelijk kunt) dat er staat na 1 en 2 jaar wordt er nogmaals een pakket (recht en plicht) gekocht voor dezelfde prijs als het eerste pakket. Hoezo toen niet meteen gaan huilen?! Ik geef toe, het niveau ligt net iets boven dat van de Donald Duck, maar voor de gemiddelde idioot (U!!) toch best leesbaar.
Volgens mij is uw IQ net zo hoog als de huidige koers van KPN.
Succes en stop uw geld maar in de bodemloze put die Schonewille heet.
Henk

pwj.hoozemans

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Geachte Lezers,

Schrikt U vooral niet van het schrijven van de Hr.de Jong.Dit is zijn manier van conversatie.(zal je collega zijn,of nog erger je familielid).
Mocht U geinteresseerd zijn in nog een aantal tirades van deze Heer,verwijs ik U graag naar dit forum met als onderwerp:Legio-Lease.Ook eigen verantwoordelijkheid?

Met vriendelijke groet,
pwj.hoozemans.

m. santegoets

Ongelezen bericht door m. santegoets »

Pieter

Het is inderdaad zo dat dit dezelfde persoon is.
Sommigen leren nooit van hun tekortkomingen.
Basis voor dit wangedrag van de heer de Jong is waarschijnlijk al gelegd gedurende zijn opvoeding.
"Dom geboren, en nooit iets bijgeleerd"
Mensen zoals hij zullen altijd in een sociaal isolement
verkeren. Zou dat misschien de reden zijn.....op een
negatieve manier aandacht vragen om "mee te mogen spelen"?

groetjes
Revo

pwj.hoozemans

Hallo Revo,

Wat zou toch een mens bewegen op een zo vreemde afstotelijke manier te moeten reageren?
Je zegt dom geboren en niets bijgeleerd.Ik geloof dat het met de IQ van de Hr.de Jong wel goed zit maar zijn EQ ver beneden het normale peil ligt.Ik geloof dat ik ergens las dat hij schreef dat hij een gewone boekhouder was in een groot bedrijf.Misschien ligt daar
zijn pijn wel,onbegrepen en gefrustreerd.

Groetjes en nog een prettige zondag.
pieter.

J. Kiewiet

Ongelezen bericht door J. Kiewiet »

Heren, gezellig weer allemaal tesamen op hetzelfde onderwerp. We zouden de heren bij Legio natuurlijk nog meer de gordijnen in kunnen jagen, ik neem aan dat ze mee lezen, door diverse zaken te noemen die o.i. niet deugen, maar we zouden het ook over een oplossing voor de verdriedubbelaar kunnen hebben. Legio kan niets aan het slechte beursklimaat doen, maar kan zich wel "onsterfelijk" maken door houders van dit kontrakt, "vanwege gewijzigde inzichten" aan te bieden voor de tweede en derde termijn niet naar het aantal aandelen te kijken doch naar het geld bedrag waarvoor aandelen moeten worden gekocht. Aldus krijgt ieder voor het zelfde geld meer aandelen vanwege de gedaalde beurskoersen en is men bij een stijgende beurs, dat ben je uiteraard wel nodig, ook weer sneller uit de verliezen.
Nog een prettige voortzetting van deze zondag,
groetend,
J. Kiewiet

pwj.hoozemans

wij zijn blij met Uw constructieve inbreng en laten we hopen dat Legio gehoor wilt geven aan Uw voorstel.

mvg.pwj.hoozemans

Gesloten