LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio uitspraken in regio Zuid Holland

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
jantje1111

Legio uitspraken in regio Zuid Holland

Ongelezen bericht door jantje1111 »

Kan iemand mij vertellen hoe de uitspraken in Zuid Holland zijn verlopen (zijn deze alleen in Den Haag of zijn er in meerdere steden in ZH uitspraken)?
Ik las dat in Den Haag (net als o.a Roermond) door de rechter beslist is dat het geen huurkoop is (geld dit ook voor Gouda?).
Ook ben ik benieuwd naar de vorderingen van stichting Pay-back voor de regio Gouda (ZH).
Alvast bedankt.

De rechter

Re: Legio uitspraken in regio Zuid Holland

Ongelezen bericht door De rechter »

Jantje het ziet er niet goed uit, we zijn in een stadium dat we moeten hopen op ingrijpen van het staatshoofd !

lions90

Ongelezen bericht door lions90 »

jantje1111,

Mijn zaak loopt ook in Gouda (geen huurkoop zaak trouwens) en mijn uitspraak is 27 mei. Ik zie de bui al hangen na al die artikelen. Al hoewel het artikel niet over kantonrechters gaat (mijn zaak loopt daar namelijk) weet ik ook niet wat ik ervan moet denken. Ik ga gewoon van het ergst uit..dan kan het nog meevallen!?!?!?! :shock: Ik ga eerst mijn geld van de bank halen binnenkort, zodat ze niet alles kunnen op claimen..en dan maar een betalingsregeling aangaan...maar wie weet WIN ik wel :lol:

jantje1111

Ongelezen bericht door jantje1111 »

Mijn vaders zaak is een eega lease zaak mbt de winstverdriedubbelaar, ipc zou hij toch een goede kans moeten maken als ik de ontwikkelingen zo bekijk. Het zal nog wel even kunnen duren want hij heeft net de eerste oproep gekregen om te betalen.
Nou heel veel succes Lion.

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

Mijn zaak diende begin januari en werdt door de rechter aangehouden voor 6 weken.
6 weken later is deze wederom door de griffier van de rechterbank uitgesteld voor 4 weken.
Nu is het wachten op misschien wel weer een uitstel. Een goed teken overigens vindt mijn advocaat.
Ik ben overigens wel een eegaleaser.

groet, Ron uit den haag

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Hebben jullie niet Mr. Uitstel als advocaat ??? Zo kom je nooit tot iets toch 8) :shock:

Ron uit Den Haag

Ongelezen bericht door Ron uit Den Haag »

ff beter lezen gast, niet ik/wij maar de rechter heeft de zaak tot 2 maal toe aangehouden.

Gast4

Ongelezen bericht door Gast4 »

Weet ik Ron daarom is het ook zo vervelend . Succes hoor verder. :wink:

Gesloten