LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legio Winstverdubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Dien

Legio Winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door Dien »

Ik lees allemaal slechte berichten over de WinstverDRIEdubbelaar. Zelf heb ik een winstverdubbelaar (5 jaar)die in juni afloopt. De opbrengst bij huidige koersen zou ca. 2100,- EUR moeten bedragen. Mijn maandelijkse inleg is EUR 68,50 per maand. Gerelateerd aan de totale inleg betekent dit een verlies van ca 500 EUR na aftrek van het belastingvoordeel. Ik ben echter allang blij dat het wat zal opleveren na die dalende koersen (m.n. KPN), zoals het er nu tenminste uitziet. Maar dan moeten ze wel gaan betalen waar je recht op hebt natuurlijk. Zijn er mensen met vergelijkbare pakketten, die reeds zijn uitbetaald? Hoe zijn jullie ervaringen hiermee?

claudia

Re: Legio Winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door claudia »

Mijn ouders zijn in 2000 mee gaan doen met de winstverdriedubbelaar. Ik belde Legio gisteren hierover, en dit product staat op een dramatisch verlies. Mijn ouders staan nu 7500 euro negatief!!!! Met hun inleg van 250 gulden samen meer dan 20.000 gulden schuld. Hoe komen zij hier ooit uit? De koersen zullen niet meer zo sterk stijgen. Legio heeft aandelen in KPN belegd voor hen, en ene wolvus. Mooi vervelend. Een appeltje voor de dorst voor laterwordt nu wel een hele zure! Legio heeft geen oplossingen hiervoor en wil ook niet helpen, volgens hun is het inderdaad pech. Als mijn ouders van de risico's op de hoogte waren geweest, hadden ze hier NOOIT aan mee gedaan. Wie kan hen helpen? Alvast bedankt voor de hulp.

Gesloten