LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Legiolease

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
J de Graaf

Legiolease

Ongelezen bericht door J de Graaf »

Naar aanleiding van de Radaruitzending
van gisteren 25 maart bericht ik u het volgende.
Ook ik heb een vierjarig kontrakt met legiolease gehad.
Het betrof hier een kontrakt met 4000 gulden voor-
uit betaalde rente.Begin vorig jaar kreeg ik nog een
telefoontje dat ik over de tienduizend gulden had opgebouwd.
Het was dan ook een koude douche om begin dit jaar net
de helft van mijn inleg terug te krijgen.Bij navraag
was de reden o.a 11 september.

Frans van der Zee

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door Frans van der Zee »

De een zijn dood is nog steeds de ander zijn brood, terwijl mensen in rook en vlammen zijn opgegaan in the big apple, was 11 september een mooi excuus voor allerlei zaken, zo ook voor legio verlies.

Groetjes

J. van der Veen

Re: Legiolease

Ongelezen bericht door J. van der Veen »

Ook ik heb een lease contract met Legio afgesloten, de Winstverdriedubbelaar, en naar aanleiding van de uitzending van Radar ben ik eens gaan kijken wat het nu daadwerkelijk allemaal nog waard is. In de brief van Legio staat dat je op hun web site de actuele waarde van het contract kan opvragen. Altijd leuk natuurlijk en ik zou dit ook graag eerder geweten hebben. Om een lang verhaal kort te maken, over 3 maanden loopt mijn contract af en zou mijn inleg van Euro 1.650,- verdriedubbeld moeten zijn maar het geheel is nu nog welgeteld Euro 43,- waard!! Toch leuk dat ze in het begeleidend schrijven ter ondertekening van het contract letterlijk schrijven: "Als we uw aandelen over 3 jaar weer verkopen is uw resultaat dus verdriedubbeld"

Gesloten