LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] legiolease
legiolease
Graag in de toekomst de nodige info over legio lease
D. Schouten
Grashof 54
1511 XD Oostzaan
075-6843012
D. Schouten
Grashof 54
1511 XD Oostzaan
075-6843012
Re: legiolease
Ik ben in het bezit van een winst verdriedubbelaar A fl.150
per maand en moet nog 11 maanden betalen , mijn vraag is moet ik hier door gaan of kan ik beter stoppen.
M v.d Hoeven
per maand en moet nog 11 maanden betalen , mijn vraag is moet ik hier door gaan of kan ik beter stoppen.
M v.d Hoeven
Is er een mogelijkheid om de reeds betaalde rente
terug te vorderen?
Ik moet nog twee termijnen van de zestig voor mijn
WINSTVERDUBBELAAR, afgesloten op 19-06-1997
bij LEGIO-LEASE.
terug te vorderen?
Ik moet nog twee termijnen van de zestig voor mijn
WINSTVERDUBBELAAR, afgesloten op 19-06-1997
bij LEGIO-LEASE.
Wij hebben een winstverdriedubbelaar en een winstvertiendubbelaar afgesloten. Wij voelen ons genaaid, belazerd. Ons geld (inleg), waar we zo hard voor moeten werken, WILLEN WIJ TERUG! De contracten moeten ontbonden worden. Wie heeft tips?
Al die mensen die aan Legio Lease meedoen hebben alleen maar $$$$$ in hun ogen. De beurs kon volgens hun alleen maar stijgen. Helaas het ander blijkt ook opeens te kunnen.
Als de beurs wel was gestegen had niemand lopen klagen over
Legio Lease! Je wordt een beetje moe over al dat gezeur, waar is je eigen verantwoordelijkheid?
Als de beurs wel was gestegen had niemand lopen klagen over
Legio Lease! Je wordt een beetje moe over al dat gezeur, waar is je eigen verantwoordelijkheid?
Bart-Jan
Als jij de reakties op dit forum gelezen zou hebben
dan had je geweten hoe verwerpelijk je reaktie is.
groetjes
Revo
Als jij de reakties op dit forum gelezen zou hebben
dan had je geweten hoe verwerpelijk je reaktie is.
groetjes
Revo
Fam.Buys,
Indien U wilt kunt U reageren op mijn e-mail.
Ik heb nl.de indruk dat Uw contract er nog niet zo slecht voorstaat.Heeft U het zelf al berekend?
Met vriendelijke groet,
pwj.hoozemans
Indien U wilt kunt U reageren op mijn e-mail.
Ik heb nl.de indruk dat Uw contract er nog niet zo slecht voorstaat.Heeft U het zelf al berekend?
Met vriendelijke groet,
pwj.hoozemans
Graag zou ik van iemand een goede raad willen krijgen.Mijn contract loopt in juni a.s. af en als ik LEGIO moet geloven dan ben ik fl.18000 kwijt plus ik moet nog eens 182 euro bijbetalen.Ik ben ten einde raad . Ik ben er dan ook sterk over aan het nadenken om de laatste termijnen niet te betalen voor dat er duidelijk is over de afloop.Er moet toch zeker iets juridisch te doen zijn tegen deze oplichterspraktijken.Ik vind het triest dat er mensen reageren die zoiets hebben van ,het is jullie eigen schuld.Die mensen weten niet welke geweldige dingen ons wijsgemaakt zijn en de negatieve dingen die ze "vergeten" zijn te vertellen.Graag zou ik van alles op de hoogte worden gebracht van alle laatste ontwikkelingen en onze mogelijkheden.
een mede gedupeerde
een mede gedupeerde