LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legiolease
Legiolease
Ook ik heb enkele overeenkomsten afgesloten met Legio-Lease n.l. de winstverdriedubbelaar waarmee ik zonder winst/verlies verleden jaar ben geëindigd en de winstverdubbelaar die binnenkort afloopt. Hier heb ik niet zo'n goed gevoel bij. Volgens de berekening op hun website moet ik 50% bijbetalen inplaats te innen! Op dit moment. Wie weet hoeveel dat is bij het aflopen van het contract eind mei.
Re: Legiolease
Geachte Mevr./Mijnheer Moors,
Is Uw verdubbelaar een 5-jarig contract en afgesloten in 1997?
mvg.pwj.hoozemans
Is Uw verdubbelaar een 5-jarig contract en afgesloten in 1997?
mvg.pwj.hoozemans
neemt u a.u.b. contact op met de klantenservice, zij kunnen u de exacte waarde geven...i.p.v. te gaan speculeren.
Ik heb gisteren telefonisch contact gehad met legio. Mijn ouders hebben in 2000 een winstverdriedubbelaar afgesloten. Na mijn telefoontje weet ik nu dat ze met een schuld van 7500 euro zitten te kijken, en ze leggen fl 250,- per maand in!!! Dus na 3 jaar fl 9000,- ingelegd en nu al een debet van 7500 euro. Volgens legio kunnen de beursen nog aantrekken, maar dit verschil zie in niet veranderen. Ze hebben een aandelenpakket met daarin KPN en Wolvus en nog een andere. Volgens legio is dit product het enige wat echt dramatisch is op dit moment. Ze bieden echter geen alternatieven of hulp. Het is gewoon het risico zeggen zij. Nu zitten mijn ouders dus ongewild met een gigantische schuld. Kan de consument niet beschermd worden tegen dergelijke instanties??? En is hier iets aan te doen? Alvast bedankt voor alle hulp, en zijn er meer gedupeerden met deze verdriedubbelaar die ook al met zo'n enorme schuld zitten. Het contract van mijn ouders loopt in november 2003 af.....