LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legiolease wel betaald wat dan????

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
R.HEIJMEN

legiolease wel betaald wat dan????

Ongelezen bericht door R.HEIJMEN »

Beste vrienden,

Iedereen zit nu wel te zeuren over dat ze niet willen of kunnen betalen aan Legiolease en daar zijn veel advocaten mee aan het werk.
Maar wat word er gedaan voor de mensen die wel met hun zuur verdiende spaarcentjes wel hun verlies hebben betaald?
Ook wij werden verrast met een schuld en hebben daar veel verdriet om gehad maar hebben toen geen vervolg aanbod van Legiolease geaccepteerd maar voor we nog verder in de ellende zouden komen hebben wij er ons spaargeld maar voor op moeten geven.
Zo hebben wij ook buiten de inleg nog eens een schuldbedrag van 7000 euro aan legiolease betaald, kunnen wij daar nu ook 85% van terug vangen of geld het hier gewoon als zovaak iemand die aan zijn verplichten voldoet is gewoon zijn geld kwijt?
Wie kan mij hierop een antwoord geven?
Alvast bedankt, R Heijmen

pallu

Re: legiolease wel betaald wat dan????

Ongelezen bericht door pallu »

ga naar de site van Payback en geef je op als lid en vraag tevens aan hen wat je het beste kan doen.
ik denk dat zij je naar een advovcaat verwijzen

Bertus

Re: legiolease wel betaald wat dan????

Ongelezen bericht door Bertus »

Ik heb ook van mijn zuur verdiende centjes de rekening met Dexia beëindigd. Wat zijn nu mijn rechten en/of kansen om nog iets terug te krijgen?
Bertus

Gesloten