| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Legiolease winst ...?
-
Baboe
Legiolease winst ...?
Mijn Legio Winst Verdriedubbelaar heeft ook voor mij minder goed uitgepakt dan ik had gehoopt. Inplaats van een autootje waar voor ik dacht te sparen moet ik nou 1400 euro erbij betalen. Mijn contract is al afgelopen en heb hier nu een "Dexia aanbod"gekregen. mensen raden mij het sterk af om dit contract te ondertekenen. Ik ben 21 en zit niet echt te wachten op deurwaarders aan mijn deur. Het liefst wil ik wachten op de uitkomst van Stichting lease verlies waar ik ook bij aangesloten ben. Maar sta ik nou wel in mijn recht. Of zal ik maar toch gewoon betalen om van het gezeur af te zijn. Overigens als ik het in termijnen wil afbetalen ben ik nog eens 5 jaar bezig.
-
Jan
Re: Legiolease winst ...?
Betalen die handel dan ben je van het gezeur af. € 1.400,00 is niets vergeleken met de anderen schulden € 20.000,00 of meer.
-
pluto
Re: Legiolease winst ...?
Betalen onder voorbehoud van alle rechten en procederen. Zorg dat je geen negatieve BKR-registratie omdat toekomstige hypotheken en kredieten dan niet meer mogelijk zijn.
Vr.gr.
Pluto
Vr.gr.
Pluto