LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] legiolease winstverdubbelaar

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
G.B.Nieuwenboom

legiolease winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door G.B.Nieuwenboom »

Op 5-6-97 ben ik een lease-contract aangegaan met Legiolease Winstverdubbelaar en dit loopt af eind mei 2002, dus zeer binnenkort.
Nav uw uitzending 25 maart heb ik uw concept brief via uw website ingestuurd.
Mijn vraag is volgende : als mijn contract afloopt worden de aandelen, die Legiolease voor mij "ingekocht" heeft wederom verkocht en de opbrengst hiervan wordt dan verminderd met het bedrag, dat zij mij ahw "geleend" hebben. Dit kan dus positief of negatief uitvallen. Gezien de laatste ontwikkelingen vrees ik het laatste, dus negatief.
De vraag is nu : kan IK die aandelen, die legiolease voor mij zolang in bezit heeft, niet zelf behouden. Ik heb er toch uiteindelijk voor betaald......

Wat mijn spaarlease contract betreft : helaas kan ik deze pas in aug 2003 beindigen, terwijl deze dan eigenlijk nog ... 10 jaar zou moeten lopen..... Zo staat het in het contract.

pwj.hoozemans

Re: legiolease winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door pwj.hoozemans »

Geachte Mevrouw/Mijnheer,

Kent U de huidige waarde van Uw verdubbelaar?

Met vriendelijke groet,
PWJ.Hoozemans.

denise

Re: legiolease winstverdubbelaar

Ongelezen bericht door denise »

Het is zo dat je inderdaad de aandelen kan overnemen van Legio/Labouchere. Echter, je moet er gewoon voor betalen want ze zijn niet van jou, maar van Legio. Je huurt ze als het ware. Op de einddatum kan je ze voor een nogal flink bedrag overnemen van Legio, maar dan moet je ook wel een effectenrekening hebben.

Gesloten