| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] lekker betalen
-
jak
lekker betalen
Ik ga lekker mijn restschuld betalen, hoe vinden jullie dat,
ik heb geen zin meer in al die toestanden, krijg op dit
forum ook geen goede adviezen, alleen allemaal maar gelul
Ook niet van SLV, Pay back, Radar, Hr. Blok, Sara, silvia,
Toet, ik stop ermee, ben al overspannen, maar heb geen
zin om bij de dokter terecht te komen, en eingelijk van
niemand, krijg je echt advies, hebben jullie je dat
ook al eens gerealiseerd, lieve mensen op het forum
Ja, je moet het zelf uitzoeken, maar als je dat niet kunt,
vraag je raad, en die krijg je niet, van NIEMAND,
Heb herhaaldelijk gevraagd en gevraagd, nu, je krijgt echt geen antwoord, ook niet van Sara, je zal mij niet meer zien
op het forum, ik heb een eerlijk e-mail adres, dus weet je wat, mail mij, maar dit is mijn laatste berichtje,
niet dat er iemand rouwig om zal zijn, maar ik ga Radar, en
alle andere uit mijn favorieten halen,
het ga jullie goed, ik heb een toren hoge schuld,
maar ik zie wel, ga het zelf uitzoeken,
dat moet je toch, volgens, alle instanties en mede forum leden, soms vraag ik mij wel eens af, wat doen jullie eingelijk op het forum, als je niets beters te zeggen hebt,
van HET IS EEN KWESTIE van kijk zelf maar, de mensen
opnaaien. nu dank je wel, ik stop.,
ik heb geen zin meer in al die toestanden, krijg op dit
forum ook geen goede adviezen, alleen allemaal maar gelul
Ook niet van SLV, Pay back, Radar, Hr. Blok, Sara, silvia,
Toet, ik stop ermee, ben al overspannen, maar heb geen
zin om bij de dokter terecht te komen, en eingelijk van
niemand, krijg je echt advies, hebben jullie je dat
ook al eens gerealiseerd, lieve mensen op het forum
Ja, je moet het zelf uitzoeken, maar als je dat niet kunt,
vraag je raad, en die krijg je niet, van NIEMAND,
Heb herhaaldelijk gevraagd en gevraagd, nu, je krijgt echt geen antwoord, ook niet van Sara, je zal mij niet meer zien
op het forum, ik heb een eerlijk e-mail adres, dus weet je wat, mail mij, maar dit is mijn laatste berichtje,
niet dat er iemand rouwig om zal zijn, maar ik ga Radar, en
alle andere uit mijn favorieten halen,
het ga jullie goed, ik heb een toren hoge schuld,
maar ik zie wel, ga het zelf uitzoeken,
dat moet je toch, volgens, alle instanties en mede forum leden, soms vraag ik mij wel eens af, wat doen jullie eingelijk op het forum, als je niets beters te zeggen hebt,
van HET IS EEN KWESTIE van kijk zelf maar, de mensen
opnaaien. nu dank je wel, ik stop.,
-
onbekend
Re: lekker betalen
Je hebt gelijk, je moet ondanks alles toch zelf een beslissing nemen niemand kan je echt daarbij helpen.(ik ga ook betalen dat doen steeds meer mensen waarschijnlijk is dat het best) succes verder!!
-
jak
Info, wat denk jij nu, wat ik eingelijk wil horen,
helemaal niet wat in mijn straat past,
Kreeg ik dat antwoord maar, ik ben totaal geen mopperaar,
wat gesuggereerd wordt, ik ben zelfs heel vrolijk,
maar zeg eens eerlijk, vind jij alles eerlijk?
geef daar nu eens antwoord op.
helemaal niet wat in mijn straat past,
Kreeg ik dat antwoord maar, ik ben totaal geen mopperaar,
wat gesuggereerd wordt, ik ben zelfs heel vrolijk,
maar zeg eens eerlijk, vind jij alles eerlijk?
geef daar nu eens antwoord op.
-
Ron uit Den Haag
Als je hebt beslist om te betalen, doe dat dan, koop inderdaad een dikke sigaar, en val ons er verder niet meer mee lastig.
Er staan antwoorden genoeg op dit forum om tot een beslissing te komen.
Jij hebt die klaarblijkkelijk gemaakt, dus s6 ermee.
Ik ook.... Ik betaal niet!!!
Er staan antwoorden genoeg op dit forum om tot een beslissing te komen.
Jij hebt die klaarblijkkelijk gemaakt, dus s6 ermee.
Ik ook.... Ik betaal niet!!!
-
rob v.d.
Jak,
Ik heb nu een paar van dit soort berichten van je gelezen. Ik begrijp je niet goed. Ik haal wel heel goede adviezen uit berichten die hier op het forum rondgaan. Ligt dat nou aan mij of aan jou? Jij wilt een kant en klaar individueel advies. Nou, dan moet je naar een advocaat gaan en mensen die hier hun best doen met goede gedachten en suggesties anderen tot steun te zijn niet schofferen!. Je hebt nu een keuze gemaakt: restschuld betalen. Welnu, dat is ook een keuze, en als je daarmee vrede in je hart krijgt dan is dat goed voor jou. Vergeet overigens niet die betaling onder protest te doen en je rechten voor te behouden, zoals SLV dringend adviseerd. Of sla je dit advies nu ook in de wind? Succes Jak, het ga je goed!
Ik heb nu een paar van dit soort berichten van je gelezen. Ik begrijp je niet goed. Ik haal wel heel goede adviezen uit berichten die hier op het forum rondgaan. Ligt dat nou aan mij of aan jou? Jij wilt een kant en klaar individueel advies. Nou, dan moet je naar een advocaat gaan en mensen die hier hun best doen met goede gedachten en suggesties anderen tot steun te zijn niet schofferen!. Je hebt nu een keuze gemaakt: restschuld betalen. Welnu, dat is ook een keuze, en als je daarmee vrede in je hart krijgt dan is dat goed voor jou. Vergeet overigens niet die betaling onder protest te doen en je rechten voor te behouden, zoals SLV dringend adviseerd. Of sla je dit advies nu ook in de wind? Succes Jak, het ga je goed!
-
jak
Wat ik wil horen een passend advies, zeg nu eens
eerlijk hebben jullie dat gehad, ik ben helemaal geen zeur,
en ik weet ook wel dat er hele goede adviezen zijn, echt niet gek hoor,
Maar hebben jullie geld voor een advokaat, kunnen jullie
elk incassobureau betalen, kunne jullie betalen als je
een proces begint, nee ik niet, en dat zit mij nu zo dwars,
makkelijk gezegd, neem een advokaat, maar waar haal
ik het geld vandaan, moet ik dan 50.000 euro gaan lenen
en tussen twee haakjes, onbekend bestaat ook niet,
althans niet op email adres.
Maar Ron, toch bedankt voor je advies,
ik rook geen sigaren maar wel sigaretten, dus ik neem er een, al was ik gestopt.
eerlijk hebben jullie dat gehad, ik ben helemaal geen zeur,
en ik weet ook wel dat er hele goede adviezen zijn, echt niet gek hoor,
Maar hebben jullie geld voor een advokaat, kunnen jullie
elk incassobureau betalen, kunne jullie betalen als je
een proces begint, nee ik niet, en dat zit mij nu zo dwars,
makkelijk gezegd, neem een advokaat, maar waar haal
ik het geld vandaan, moet ik dan 50.000 euro gaan lenen
en tussen twee haakjes, onbekend bestaat ook niet,
althans niet op email adres.
Maar Ron, toch bedankt voor je advies,
ik rook geen sigaren maar wel sigaretten, dus ik neem er een, al was ik gestopt.
-
Charles
Jak, als je betalen van je restschuld lekker vindt, wil je dan ook mijn restschuld en ook van de andere gedupeerde betalen ?
Alvast dankt namens alle gedupeerden.
Groet,
Charles
Alvast dankt namens alle gedupeerden.
Groet,
Charles
-
jak
met Jak , jullie hebben het helemaal niet begrepen
mijn brief, ik wilde nu, wel eens een keer een goed
antwoord, maar nog steeds niet begrepen, nee ik heb ook geen geld
ik dacht, ik speel het een beetje hoog, maar nee hoor
ik ben wel zo eerlijk om sorry te zeggen, doei.
mijn brief, ik wilde nu, wel eens een keer een goed
antwoord, maar nog steeds niet begrepen, nee ik heb ook geen geld
ik dacht, ik speel het een beetje hoog, maar nee hoor
ik ben wel zo eerlijk om sorry te zeggen, doei.
-
rob v,d.
Jak,
Je zegt: je wilt een passend advies. Maar wat voor de één passend is , is voor de ander niet passend. Dus je wilt gewoon een individueel advies. Nou, dan heb je een verkeerd begrip van dit forum, daar is dit forum niet voor. Hier wordt in zijn algemeenheid van gedachten gewisseld over de problematiek, en een ieder hale eruit wat hij/wij passend voor hem/haar vindt. Je zult altijd zelf moeten beslissen. En het gaat niet aan om, zoals jij deed in een andere topic, één van de meest waardevolle schrijvers op dit forum, Sara Etty, onheus te bejegenen. Niemand in dit forum kan fungeren als jouw persoonlijke advocaat.
m.vr.gr. rob v.d.
Je zegt: je wilt een passend advies. Maar wat voor de één passend is , is voor de ander niet passend. Dus je wilt gewoon een individueel advies. Nou, dan heb je een verkeerd begrip van dit forum, daar is dit forum niet voor. Hier wordt in zijn algemeenheid van gedachten gewisseld over de problematiek, en een ieder hale eruit wat hij/wij passend voor hem/haar vindt. Je zult altijd zelf moeten beslissen. En het gaat niet aan om, zoals jij deed in een andere topic, één van de meest waardevolle schrijvers op dit forum, Sara Etty, onheus te bejegenen. Niemand in dit forum kan fungeren als jouw persoonlijke advocaat.
m.vr.gr. rob v.d.
-
Ragrin
Jongens, jongens, jongens!!! En meisjes ook natuurlijk. Wat een overspannen reacties toch allemaal. Alsjeblieft laten we elkaar niet af en/of opbranden. Ook ik ben vanaf de 26ste april dit jaar met alvast één zo'n nepcontract de pineut, ik opende nog maar niet mijn brievenbus, daar ik een beetje een leuke konninginnedag wil hebben. Natuurlijk moet ieder beslissen voor zichzelf wat het beste is in deze nare situatie. wat we wel kunnen en moeten doen is elkaar op de hoogte houden wat en hoe we het doen. En elkjaar moreel steunen al zijn we allen anoniem, toch zijn we lotgenoten en recht zal zegevieren, dat geloof ik heilig.(niet in de kerk!!)
Eegalease en Leaseverlies zijn volgens mij integer en bereiden alles goed voor om op het juiste moment hun juridische slag te slaan in ons voordeel. Dexia is hard, maar ze waren zo dom iets over te nemen vanuit een "slangekuil" met de fraaie naam Legiolease!!! Ook zij konden toen blijkbaar niet vermoeden wat hun gaat gebeuren, en verkopen hun huid nu duur. Toch zal recht zegevieren, en zullen wij als z.g. leasers die zakken zand in de ogen gestrooit waren de zaak winnen. Toch zou ik niet graag in de schoenen staan van de rechters die hierover moeten beslissen, want er vallen slachtoffers, aan welke kant dan ook. Mensen , blijf intelligent, houdt respect voor elkaar in elke diskussie. Ik put best veel kracht uit dit forum, en voel niet alleen te staan in deze nachtmerrie-achtige sytuatie. Jammer dat sommigen wat lijken door te slaan. Mensen, HOUD MOET, dat houd ons bij elkaar, Ragrin.....
Eegalease en Leaseverlies zijn volgens mij integer en bereiden alles goed voor om op het juiste moment hun juridische slag te slaan in ons voordeel. Dexia is hard, maar ze waren zo dom iets over te nemen vanuit een "slangekuil" met de fraaie naam Legiolease!!! Ook zij konden toen blijkbaar niet vermoeden wat hun gaat gebeuren, en verkopen hun huid nu duur. Toch zal recht zegevieren, en zullen wij als z.g. leasers die zakken zand in de ogen gestrooit waren de zaak winnen. Toch zou ik niet graag in de schoenen staan van de rechters die hierover moeten beslissen, want er vallen slachtoffers, aan welke kant dan ook. Mensen , blijf intelligent, houdt respect voor elkaar in elke diskussie. Ik put best veel kracht uit dit forum, en voel niet alleen te staan in deze nachtmerrie-achtige sytuatie. Jammer dat sommigen wat lijken door te slaan. Mensen, HOUD MOET, dat houd ons bij elkaar, Ragrin.....
-
Karin
Jak, heb je al serieus geprobeerd om een toevoeging te krijgen? Via Bureau voor Rechtshulp of op advies van Jurofoon?
-
jak
Karin, wat is een toevoeging, ik heb vandaag mijn
tweede keuzeformulier gehad, moet op 5 mei betalen,
schrijven nu, dat de effecten verkocht worden, als
ze niet op tijd, tijding van mij hebben,
Karin, ik heb alles al geprobeerd, maar ik durf het bijna
niet meer te schrijven, nergens antwoord, als alleen
maar zelf moet je kiezen, maar ik was van plan om te stoppen, ook op het forum, maar in ieder geval
ga ik wel naar Amsterdam.
tweede keuzeformulier gehad, moet op 5 mei betalen,
schrijven nu, dat de effecten verkocht worden, als
ze niet op tijd, tijding van mij hebben,
Karin, ik heb alles al geprobeerd, maar ik durf het bijna
niet meer te schrijven, nergens antwoord, als alleen
maar zelf moet je kiezen, maar ik was van plan om te stoppen, ook op het forum, maar in ieder geval
ga ik wel naar Amsterdam.
-
Sara Etty
Beste Jak,
Bij toevoeging is wat ik eerder al eens aan je hebt uitgelegd. Waneer een client onvoldoende vermogend is geeft de overheid een vorm van rechtsbijstand. Dan betaal je dus bijna niets in een procedure. De Engelsen noemen het 'pro bono'. Je advocaat vraagt dit voor je aan indien je in aanmerking komt. De achtergrond van de regeling is gelegen in het feit dat recht hebben en kunnen krijgen niet enkel gegeven is aan de rijken.
Bij toevoeging is wat ik eerder al eens aan je hebt uitgelegd. Waneer een client onvoldoende vermogend is geeft de overheid een vorm van rechtsbijstand. Dan betaal je dus bijna niets in een procedure. De Engelsen noemen het 'pro bono'. Je advocaat vraagt dit voor je aan indien je in aanmerking komt. De achtergrond van de regeling is gelegen in het feit dat recht hebben en kunnen krijgen niet enkel gegeven is aan de rijken.
-
rob v.d.
Sara Etty,
Respect voor je manier van reageren ...
vr.gr. rob v.d.
Respect voor je manier van reageren ...
vr.gr. rob v.d.
-
toet
Jak .Zijn je aandelen al verkocht?Als mijn aandelen pakket nog niet verkocht was zou ik verlengen voor een jaar.Als je al die jaren het maand bedrag op tafel kon leggen zou ik het nog even vast houden .je schuld ineens moeten betalen valt helemaal niet mee.En wil je een regeling bij dexia dan met de billen bloot en heel je hebben en houden vertellen wat ook nog maar de vraag is of je in aanmerking komt voor een regeling.Hou je ze een jaar aan dan kunnen wij als voorbeeld dienen en kijken wat er gebeurt met incasso en deurwaarder en wat de stichting bereikt heeft.En niet zo in paniek raken er zijn duizenden die er op het moment niet uitkomen.Wie weet hoe het over een jaar er uit ziet misschien lach je dan om je zelf.groetjes toet