LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lekker Slapen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Berend

Lekker Slapen

Ongelezen bericht door Berend »

Als je lekker wilt slapen dan moet je gaan schikken lik je wonden neem een neus frisse lucht en denk JA we zijn allemaal Geld Geil en ik ga aan een nieuw hoofstuk beginnen !

Dus mensen als je lekker wil slapen schik dan en wil je het doe het dan ook niet een vet hard van de zorgen is ook een keus

Janus

Re: Lekker Slapen

Ongelezen bericht door Janus »

Welterusten Berend.

j moret

Ongelezen bericht door j moret »

moeten ze wel een goed aan bod doen ik heb een keer telefonisch gehoord als ik een voorstel wilde voor en betalings regeling moet ik zon450€ permaand betalen nou dan slaap je niet meer hoor

Natasja

Ongelezen bericht door Natasja »

Niet alleen wij water bij de wijn, maar dexia ook.
Laat hen maar met een goed voorstel komen!

berend

Ongelezen bericht door berend »

heb met mijn bank gebeld en ga 74 euro betalen ipv 225 en de aandeeltjes zijn voor mij zelf
Kijk en nu ben ik de baas en 74 valt reuze mee !!
en als je nu ook nog een opties gaat schrijven dan verdien je misschien nog een deel terug

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

berend

ga aub slapen, want je zit hier de boel optefokken
iedere topic klets je weer anders.
iets normaal schrijf je niet met je schikkeng
dus welterusten slaap lekker met je schikking

de zoekmug

Ongelezen bericht door de zoekmug »

"Wijsheid"

Ik heb het fantastische product kortingkado laten aansmeren nu ben ik in de gelegenheid om te schikken doe ik dit niet dan moet ik nog 7 jaar (84 maanden) 500 Gulden betalen dat is dus 42000 plus een eventueel restschuld moet ik nou de flinke jongen uithangen en mijn poot stijf houden of hebben de mensen die reeds een schuld hebben een gouden tip wans van SLV hoef ik geen wijsheid te verwachten ik ben benieuwd op jullie reachtie

ook van berend

Cees

Ongelezen bericht door Cees »

Jongens ik volg al een tijdje dit forum maar als schikken nu een optie is dan begrijp ik dat berend er vrede mee heeft en ja rust heeft ook een bepaalde prijs .
Mischien moeten we verder kijken dan vandaag en niet naar gisteren.

ieder zijn keuze.

Joop

Ongelezen bericht door Joop »

Berend,

Heb jij nog ruimte te huur in je bovenkamer? Er zijn vast nog wel gedupeerden die het willen huren.
Schikken, de enige schikking die ik wil zien is de tafelschikking in het restaurant als ik de overwinning ga vieren.

JoopB

Janus

Ongelezen bericht door Janus »

Zo is het maar net Joop het enige recht is schikkingsrecht.

berend

Ongelezen bericht door berend »

Nou joop inderdaad ik kan nog wel een huurder gebruiken heb net een nieuw huis gekocht en met mijn hypotheek aanvraag kan ik geen BKR blokade gebruiken en ik denk vele met mij
dus lang leve het recht !!

gr Berend

kim

Ongelezen bericht door kim »

Laten we mekaar 'een beetje' in elkaars waarde laten.....

Lekker Belangrijk

Ongelezen bericht door Lekker Belangrijk »

..

Lekker Belangrijk

Ongelezen bericht door Lekker Belangrijk »

..

Gesloten