LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Leven Bij DSI

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
klaas

Leven Bij DSI

Ongelezen bericht door klaas »

Vandaag brief gehad van dsi ze willen weten of ik op het aanbod ben in gegaan tevens een vraaglijstje gehad of ik lid ben van SLV of Payback en zo
Zal er eindelijk wat gaan gebeuren.
Hebben nog meer mensen deze brief gehad ??????????

Luc

Re: Leven Bij DSI

Ongelezen bericht door Luc »

Een vragenlijstje???? Wat krijgen we nou???

dv

Ongelezen bericht door dv »

heb hem ook gehad, je kunt hem gewoon invullen en opsturen, naderhand beslis je gewoon of je met dsi verder gaat of met een van die stichtingen

gr dv

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Waarom wordt de vraag gesteld of je lid bent van de stichtingen? Die begrijp ik niet.

klaas

Ik begreep het ook niet maar het is duidelijk er is een plan.

klaas

Er is mij wel verteld als je lid ben van slv of een andere dan word je niet behandelt door DSI is dat zo

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Als je de zaak voorlegt bij de DSI dan moet je een bindende verklaring tekenen, dat je akkoord gaat met hun uitspraak. Dus dan heeft het geen zin meer om lid te zijn van wat dan ook. Daarom haakte ik destijds af om verder te gaan met de DSI.

J-W

rob v.d.

Ongelezen bericht door rob v.d. »

Om dezelfde reden als Jan-Willem ben ik ook afgehaakt bij DSI. Dus bezint eer gij begint ...

klaas

Ja dat zegt me advocaat ook al ,dat ik nog even moet wachten met reageren .

rob

Ongelezen bericht door rob »

het lid worden van de slv of payback wat is dat voor iets en het vragenlijst hebben we ook niet gehad.En wat staat daar in.

Sjaak

Ongelezen bericht door Sjaak »

Dat kun je doen ja.

klaas

up

wil

Ongelezen bericht door wil »

Ik ben ook in een eerder stadium afgehaakt bij DSI. Dit, omdat bij een eventuele afwijzing via DSI een verdere rechtsgang niet meer mogelijk is.

Ralph

Ongelezen bericht door Ralph »

Overigens hoorde, en begreep, ik gisteren dat minister Zalm zei dat na de uitspraak van de DSI nog steeds de weg naar de rechter open zou staan daar deze manier van arbitrage (nog niet) verbindend zou zijn verklaard ofzo...

klaas

up

Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Je moet niet in zee gaan met DSI,
Dit instrument dat uitsluitend Dexia toen blaast, heeft nog nooit een positieve bijdrage aan deze zaak geleverd.
Iedere keer als een Legio gedupeerde DSI laat horen, gaat Bruneel harder lachen.
De burger rechter en anders niet.

alida

Ongelezen bericht door alida »

Eindelijk wordt er weer bij de DSI aangewerkt!!

Geweldig, ik zie het positief in, ben niet op het aanbod van Dexia ingegaan en nog steeds lig van de Stichting Leaseverlies.

Met mijn voorzienende gedachten denk ik dat er eindelijk serieus naar de klachten gekeken zal worden! Want tenslotte zijn de klachten echt gegrond die bij DSI zijn ingediend.Onderbouwd en terecht!
Ik weet zeker het wordt dokken voor Dexia,

Frans

Ongelezen bericht door Frans »

Je moet niet in zee gaan met DSI,
Dit instrument dat uitsluitend Dexia toon blaast, heeft nog nooit een positieve bijdrage aan deze zaak geleverd.
Iedere keer als een Legio gedupeerde DSI laat horen, gaat Bruneel harder lachen.
De burger rechter en anders niet.

W.Klercken

Ongelezen bericht door W.Klercken »

Ik heb het Dexiaaanbod aanvaardt ik kan niet anders als vrijgezel, ben geattendeert door een collaga op dit forum.
Mijn restschuld is 14.000 Euro, + mijn inleg ben ik kwijt.
Ik heb meerdere malen met Dexia gebeld. Zij waren zeer
volhoudend, ik had geen schijn van kans.
Ook juridisch kan ik niets.
De stichting Leaseverlies daar werd lacherig om gedaan.
Ik woon op een woonboot, heb ooit aan een actie meegedaan om geen extra erfpacht te betalen, heb dit ooit met mede bootbewoners verloren moest toen toch over de brug komen
met een flink bedrag, sta bij de BKR als bekende.
Het zelfde zie ik nu met Dexia gebeuren.
Dan maar elke maand betalen, een deurwaarder zie ik niet zitten, want daarmee werd gedreigd.
Zij trekkken zich van niets of niemand wat aan zeiden ze door de telefoon.Ondanks dat de rechter er zich nog over moet uitspreken, misleiding vonden zij een onzin verhaal.

K Hoestra

Ongelezen bericht door K Hoestra »

Wel, GVD wat doen jullie nou, gisteravond is er een debat geweest waarin G.Zalm ons gaat helpen om een passende oplossing te vinden.
Als je tekent kan ook G.Zalm niets meer voor je doen, dus teken nooit.
Agnes Kant, Frank Heemskerk, C Vendrik, F. Giskes, m. v. Loon en andere hebben alles goed aangekaart met de kamenr en G. Zalm en er gaat echt iets gebeuren voor ons maar dat kan alleen als je niet tekend.
LAAT JE NIET GEK MAKEN DOOR DEXIA, DIE MOET BIBBEREN WIJ NIET!!!!!
Laat Dexia maar wachten, we gaan eerst die arbitrage zaak afwachten en dangaan we er tegen aan.
DUS NOGMAALS, NIET TEKENEN!!!!!!!!

Gesloten