LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lieve mensen opgepast

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Marco

Lieve mensen opgepast

Ongelezen bericht door Marco »

Ik ben om een een of andere reden verwijderd van dit forum maar ik ben echt alles kwijtgeraakt nadat de deurwaarder alles heeft in beslag genomen.
DEXIA is meedogenloos want volgens je contract MOET je betalen en daar kom je gewoon niet onderuit.
Luister niet teveel naar die stoere verhalen van mensen die weigeren te betalen, daar is namelijk NIETS van waar. Geloof me....ik heb het vorige week zelf meegemaakt wat het inhoud om niet te betalen.

Piet

Re: Lieve mensen opgepast

Ongelezen bericht door Piet »

Het valt wel op dat elke keer als de gedupeerden succes behalen er een zielig figuur probeert onzekerheid te zaaien.

LUKT NIET !!

dexia en de incasso bureaus van de ggn proberen al een jaar ons angst aan te jagen met hun dreigementen over deurwaarders en rechtszaken.

ER IS NOG STEED NIEMAND GEDAGVAARD !!

dexia gaat dit verliezen, zij weten dit en proberen met dit soort dreigementen zo veel mogelijk geld binnen te halen.

TRAP ER NIET IN !!!

Wij zijn 1 keer belazerd en hebben onze handtekening gezet
GEEN TWEEDE KEER.

SAMEN STAAN WE STERK.

Groeten,
Piet

Luc

Ongelezen bericht door Luc »

Marco... zucht... wat ben je toch een malloot.

Bovendien, zou jij nou echt niets anders te doen hebben gehad na zo'n 'ontruiming'...?

Wegwezuhhhh.

Joost

Ongelezen bericht door Joost »

Bij welke rechtbank heeft je zaak gediend dan kunnen we dit even checken

Ruudb

Ongelezen bericht door Ruudb »

HE MARCO,

GELUKKIG HEBBEN ZE JE COMPUTER LATEN STAAN !!!!

René

Ongelezen bericht door René »

Marco ga terug naar de afdeling (Dexia)

Willem S.

Ongelezen bericht door Willem S. »

He Marco de Waal,
waar woon je, kunnen we een keer wat afspreken....
Ik heb nog wel wat meubels over!

Henk

Ongelezen bericht door Henk »

Marco,

droom lekker verder, een deurwaarder kan niets doen voordat er een uitspraak is geweest van de rechter. ALs je ergens anders nog schulden hebt uitstaan, dan zou de deurwaarder hiervoor je huis leeg kunnen halen. Als jij ons wilt doen geloven dat dit met Dexia te maken heeft, dus slaap lekker Marco.

Rob

Ongelezen bericht door Rob »

Marco,

Oh nee he meen je dat nou? Hoe moet ik deze dag nou doorkomen met dit slechte nieuws...wat erg.....hahahahahahahaahha! Dombo

Ragrin

Ongelezen bericht door Ragrin »

Wanneer je de grond te hard vind om deze en andere waanzinnige nachtmerries in te beleven heb ik nog wel een bed voor je staan op zolder hoor. mail me maar..Het is een twijfelaar als je dat wat zegt.....Ragrin

Luc

Ik heb nog een lek luchtbed voor je Marco.

ex luchtmobiel

Ongelezen bericht door ex luchtmobiel »

ik heb nog wel een paar noodransoenen voor je liggen op zolder,moeten ze door je brievenbus of door je ruiten!.

t inus

Ongelezen bericht door t inus »

marco hebben ze de computer dan niet meegenomen.

Marco

Ik begrijp niet waarom jullie zo tegen mij doen? Het is een verhaal uit het leven gegrepen, MIJN leven.

Ik heb inderdaad iets anders te doen Luc. Er is beslag gelegd op mijn salaris en ik leef nu echt van het minimum, zeker nu ik na mijn scheiding ook nog alimentatie moet gaan betalen. Ik ben sinds vorige week ziek thuis om alles het regelen.

Piet....uiteraard ben ik gedagvaard anders gaan ze niet over tot beslaglegging.

Joost...de rechtbank geeft geen informatie aan buitenstaanders over deze zaken! Dat was vragen naar de bekende weg.

Ruudb...Ik gebruik de computer van mijn zus...daarom kan ik niet regelmatig reageren.

René...ik werk niet bij DEXIA maar ben procesoperator bij Flextronics.

Willem S....aardig aangeboden maar ik woon bij mijn zus tegenwoordig :-)

Ex luchtmobiel...het zijn RANTSOENEN...waarschijnlijk hebben ze te diep in je rectum gezeten.

Marco

Jan-Willem

Ongelezen bericht door Jan-Willem »

Hoi Marco,

Succes verder .

J-W

Luc

Marco, ik zou toch nog eens goed navragen waarom je eruit bent gegooid.

Marco

Nou dat zal ik je vertellen Luc....DEXIA is inderdaad één van de schuldeisers in dit verhaal maar zeker niet de enige.

Ik snap trouwens niet waarom jij zo tegen mij doet.

Luc

Had dat dan gelijk gezegd, nu komt het over alsof Dexia je eruit heeft gegooid. Is dus niet zo. Is niet netjes om dit zo te suggereren op dit forum. Dexia heeft tot op heden nog helemaal niets ondernomen in die richting.

Ik neem aan dat je vele schuldeisers had.

appýe

Ongelezen bericht door appýe »

hALLO MARCO,

hIER UIT ZONNIG TURKYE VIND IK DIT ZWAAR vervelend VOOR JE ALS HET WAAR IS wat ýs er op 18juný precýes bereýkt?

groetjes appýe

Marco

Ik ben allen maar mensen erop aan het wijzen wat er gebeurt als ze niet betalen.
In tegenstelling wat hier op het forum verteld word zeg ik tegen iedereen. Als je niet betaald trek je altijd aan het kortste eind!!!!!

Gesloten