LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lijst van welke zaken op te vragen bij Dexia.......
Lijst van welke zaken op te vragen bij Dexia.......
Welke gegevens is Dexia verplicht om naar je op te sturen indien daar om verzocht wordt??
Misschien is het een idee om een zo'n compleet mogelijk overzicht hiervan te krijgen, zodat wij Dexia op die manier kunnen "belagen".
Mitch
Misschien is het een idee om een zo'n compleet mogelijk overzicht hiervan te krijgen, zodat wij Dexia op die manier kunnen "belagen".
Mitch
Re: Lijst van welke zaken op te vragen bij Dexia.......
Dat wil ik best voor je invullen maar wij zijn niets verplicht om op te sturen. Mensen die een contract hebben , moeten gewoon aan hun verplichtingen voldaan, betalen dus.
-
Leidia, behandel jij ook zaken inhoudelijk of verstuur je alleen maar (in opdracht van je leidinggevende) standaard brieven (afwijzingen van aansprakelijkheid?
Hoe staat het verder met de beantwoording van de brief van me advocaat?
Is al weer bijna een maand geleden verstuurd worden!
m.v.g. justice man
Hoe staat het verder met de beantwoording van de brief van me advocaat?
Is al weer bijna een maand geleden verstuurd worden!
m.v.g. justice man
Toch zou ik het zeer vriendelijk vinden van je Leida als je deze dingen eens op een rijtje zou kunnen zetten. Jij bent immers diegene die het dichtst bij het vuur zit en er dus behoorlijk veel van zou moeten weten.
Dit verzoek staat verder ook los van of er wel betaald moet worden of niet, want ook al zou er uiteindelijk betaald moeten worden dan wil men immers wel waar voor hun geld en mogen de dingen waar men recht op heeft best wel eens duidelijk uitgezocht en opgestuurd worden, toch?
Ik ben benieuwd wat voor nieuwe zaken jij eventueel naar voren zou kunnen brengen...............
Mitch
Dit verzoek staat verder ook los van of er wel betaald moet worden of niet, want ook al zou er uiteindelijk betaald moeten worden dan wil men immers wel waar voor hun geld en mogen de dingen waar men recht op heeft best wel eens duidelijk uitgezocht en opgestuurd worden, toch?
Ik ben benieuwd wat voor nieuwe zaken jij eventueel naar voren zou kunnen brengen...............
Mitch
Als ik zeg dat ik lid ben van Pay-back dan zegt dat genoeg Mitch.
Geplaatst op 23 May 2004 02:17 door Pieter
--------------------------------------------------------------------------------
Laat u zich gebruiken voor deze mentaliteit van de aanbieder?
Zo ja. Dan wens ik u een prettige reis op de symbolische trein naar auswitch!
Ik laat me niet zomaar "deporteren" en zal er alles aan doen, hoe klein het ogenschijnlijk ook lijkt om het tij te doen keren.
Mvg Pieter
Leida ook lid van Payback? Verbaast me niet! Had respect voor betrokkenheid van payback bestuurders. Door dit vergelijk in één keer weg. Je kunt te ver gaan in je streven naar het ultieme doel! Met dergelijke uitspraken wil ik me niet identificeren! Sterker nog, in deze tijd met alles wat we weten zou iedereen dat zo moeten zien! Waar gaat het anders naar toe als we dit soort ongenuanceerde uitspraken zomaar mogen doen op een openbaar forum?
Waar zijn we in hemelsnaam mee bezig???
Leida eerst als medewerkster van Dexia------en dan lid van Pay-Back??
Zeer zeker niet in het bestuur Falco!!!!
Iedereen kan natuurlijk lid worden.
Wat is je doel Leida? De naam van Pay-Back in discrediet brengen?
Dat lukt je toch niet bij de leden. En wat de rest er van zegt interesseert me niet.
Leida eerst als medewerkster van Dexia------en dan lid van Pay-Back??
Zeer zeker niet in het bestuur Falco!!!!
Iedereen kan natuurlijk lid worden.
Wat is je doel Leida? De naam van Pay-Back in discrediet brengen?
Dat lukt je toch niet bij de leden. En wat de rest er van zegt interesseert me niet.
-
De kans is best aanwezig dat leidia lid is van pay-back maar dan eerder om informatie in te winnen voor haar werkgever Dexia dan omdat ze pay-back zo’n warm hart toedraagt en achter ze staat!
Verder is pay-back echt niet heilig Janneke, maar jou verhaal geeft wel aan dat je blind vaart op wat die vereniging (jou) vertelt.
Ik zou je aanraden toch ook zelf de ogen en de oren goed open te houden, want ook pay-back maakt fouten, en als je blindelings alles overneemt en doet dan kan dat ook wel eens voor jou verkeerd uitpakken.
m.v.g. justice man
Verder is pay-back echt niet heilig Janneke, maar jou verhaal geeft wel aan dat je blind vaart op wat die vereniging (jou) vertelt.
Ik zou je aanraden toch ook zelf de ogen en de oren goed open te houden, want ook pay-back maakt fouten, en als je blindelings alles overneemt en doet dan kan dat ook wel eens voor jou verkeerd uitpakken.
m.v.g. justice man
Ten eerste, Justice, heb ik nog een "gezond verstand" en vaar nergens blind op. Ik ben zelf ook kritisch, maar kraak geen mensen af zoals jij altijd doet.De kans is best aanwezig dat leidia lid is van pay-back maar dan eerder om informatie in te winnen voor haar werkgever Dexia dan omdat ze pay-back zo’n warm hart toedraagt en achter ze staat!
Ten tweede vertelt de vereniging mij niets!!
Ten derde: ik heb vertrouwen in Pay-Back, maar ben ook ZELF actief.
Ze hebben me nooit teleurgesteld zoals de andere verenigingen!
Er is van alles gaande, maar omdat Dexia meeleest wordt er op het forum nergens meer over gepraat, maar neem van mij aan dat er verschillende dingen gebeuren!
-
Dat is positief, dat je niet alles blind overneemt!
Houden zo.
En welke stichting/ vereniging heeft je dan teleurgesteld??
m.v.g. justice man
Houden zo.
En welke stichting/ vereniging heeft je dan teleurgesteld??
m.v.g. justice man
Wat dacht je van Leaseverlies en Eegalease met hun treuzelen?