LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] lobbyen bij overheid

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
nes

lobbyen bij overheid

Ongelezen bericht door nes »

Ik had graag willen weten of er slachtoffers zijn die geprobeerd hebben steun te vinden bij politieke partijen/figuren. Ik zou me bij voorbeeld niet kunnen voorstellen dat Groenlinks niet geinteresseerd is om de slachtoffers te helpen of verder in de media te brengen, of nog positiever - debatteren in Parlement. We moeten niet onderschatten dat we een groep van meer dan 50000 personen zijn en dat er zeker ook een grote groep is die zich niet als 'slachtoffer/zieligerd' wil bestempelen. Weet iemand wat er tot nu toe gedaan is, of er nog iets te doen valt, negatieve of positieve geluiden uit die kant, suggesties ?

Bin Laden

Re: lobbyen bij overheid

Ongelezen bericht door Bin Laden »

-reactie verwijderd-

simone

Ongelezen bericht door simone »

Namens de SP heeft Jan Marijnissen kamervragen gesteld. De antwoorden vind je hier op de site, in het Legio dossier.

m.v.g.
simone

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Wat een misselijke reactie van BIN! Zulke mensen mogen dus geweerd worden wat mij betreft. Ben benieuwd hoe de moderator er over denkt.

Raar! Kees

nes

Simone, dank je wel. Ik heb de site gevonden; ik vind het vreemd dat er niet veel meer op dit terrein gedaan wordt. Zijn er geen slachtoffers die kunnen lobbyen, die dit onder de politieke aandacht kunnen brengen? Die kamervragen stelde niets voor, er is verder niets uitgekomen als ik het niet verkeerd heb. Ik zou willen dat er een nieuw debat komt in het parlement. Verstandig heeft hier een leuk artikel over geschreven; burgerbescherming. Hoe meer aandacht, hoe beter voor ons....

el

Ongelezen bericht door el »

Ik heb diverse politieke partijen via e-mail aangeschreven maar deze laten gewoon niets van zich horen.
De verkiezingen zijn weer voorbij dus de burger kan weer dood vallen.
Het is allemaal tuig.

john

Ongelezen bericht door john »

Mense de hoop dat Den Haag iets gaat doen is vergeefs.
Balkenende, Zalm, Bos, enz. zijn er voor de rijke en niet voor gedupeerde.
De Nederlandse politiek kan en wil niets doen ze laten alles op zijn beloop. Oeverloos zeuren oven gedane zaken dat is wel belangerijk maar kijken in de toekomst is te moeilijk.
De SP is de enige partij met ballen, die komt nog eens met een voorstel maar als de rest doormaft dan is het een schreeuw in het niets.
We moeten maar een wat meer olie op het vuur gaan gooien. De tijd van schrijven en vragen gaat voorbij we moeten aktie voeren op een niet mis te verstane manier.
Kom uit je stoel en koop een knuppel en we gaan naar die oplichters toe om ze tot de orde te roepen.
Ik denk dat de Normen en Waarden van balkluulletje voorbij zijn en dat list en bedrog dan maar met harde hand moeten worden uitgeroeid.
Ik weet dat er weer mensen zijn dite dit niet goed keuren, nou betaal dan de rest van je leven maar aan die oplichters en loop maar achter die luie donders van de politiek aan, naar een leven van armoede en geen uitzicht.
Ik heb alles en iedereen al een mail geschreven DSI,AFM enz.
maar die kunnen niets doen en schuiven het probleem maar weer door.
Ik Hoop dat een door het lint gaat en Dexia-legio-spaaselect een flinke schade toe zou brengen want het is schande zoals we worden behandeld.
-reactie aangepast-

Kees

Ongelezen bericht door Kees »

Hey John!

Polio? Doe toch allemaal eens normaal man!

Groeten! Kees

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste allemaal,

De vereniging http://www.Pay-back.nl heeft een politieke loby opgezet. Om o.a. bovenvermelde items te gaan ventileren in Den Haag.

Als er mensen zijn die deze tak van Pay-back willen gaan ondersteunen stuur dan een e-mail naar [email protected]

Mvg. Pieter

L. Blok

Ongelezen bericht door L. Blok »

Om alles wat makkelijker te maken heb ik van het internet de
E-mailadressen van Tweede Kamerleden gehaald. Of de lijst up to date is weet ik niet. Wel dacht ik dat nog niet zo lang geleden er een bepaalde afscherming is gemaakt waarbij vele e-mail adressen van kamerleden niet of gelimiteerd mails kunnen ontvangen. Het is het proberen in ieder geval waard.

m.v.g. L. Bolk

E-mailadres

[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];
[email protected];

ff naar boven

Ongelezen bericht door ff naar boven »

ff naar boven

nes

Dank heer Blok. Als Pay Back nu ons kort uitlegt wat er is ondernomen (niet genoemd op hun site)... ik heb niet de indruk dat er een gezamenlijke actie richting een partij, susceptibel ons te helpen, is ondernomen. Dat een ieder individueel mailtjes stuurt naar kamerleden, is geen goed idee. Alvorens demonstraties te plannen en organiseren, kunnen we toch proberen op een andere manier aandacht te trekken. Vraag - denkt SP vervolg te geven aan deze zaak?

Pieter

Ongelezen bericht door Pieter »

Beste Nes,

De vereniging Payback is bezig om een politieke lobby op te zetten. Inmiddels zitten er 4 vrijwilligers in deze lobby.
De voorbereidingen en ontwikkeling van deze groep is in gang gezet.

Het doel van deze lobby is o.a. contacten leggen en onderhouden in politiek Den Haag inzake deze kwestie om zo scherpere wetgeving te bewerkstelligen. Daarnaast is het de bedoeling om gecoördineerde acties te ontwikkelen middels voorbeeld e-mail naar kamer leden en ga zomaar door.

Mocht je intresse hebben om ook binnen deze lobby actief te
worden stuur dan een e-mail naar [email protected]

Mvg Pieter

nes

pieter - dank; ik zou wel actief willen worden (ik heb zelfs goede connecties), helaas ik woon en werk in het buitenland sinds twee jaar maar er zijn 2 leaseproducten die me achtervolgen uit Nederland; ik ben netjes en probeer zoals ieder geen problemen te krijgen. Ik zou het niet prettig vinden als ik jaren later vanwege negatieve BKR meldingen, op de grens al gepakt word...

Gesloten