| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Luc Van Thielen
-
el
Luc Van Thielen
Luc maakt ook deel uit van clubje criminelen in de directie van Dexia (lees hieronder).
Dit is het zoveelste uitgedachte plannetje van Dexia om hun klanten te treiteren, vuil smerig tuig is het allemaal.
Cornet wordt in de directie van Dexia Bank Nederland, na de splitsing die naar verwachting in april plaatsvindt, opgevolgd door Jos Brumagne (41), die al circa een half jaar is betrokken bij de reorganisatie van Dexia Bank Nederland. Voor zijn komst naar Nederland werkte hij ondermeer voor Bacob Bank, Artesia Bank, en Dexia Bank België. De nieuwe directie van Dexia Bank Nederland zal bestaan uit Dirk Bruneel (voorzitter), Stefaan Decraene, Luc Van Thielen en Jos Brumagne.
De Raad van Commissarissen van Dexia Bank Nederland zal na de splitsing bestaan uit Axel Miller,
Marc Hoffmann en Pieter van der Laan en wordt mogelijk later nog uitgebreid.
Dit is het zoveelste uitgedachte plannetje van Dexia om hun klanten te treiteren, vuil smerig tuig is het allemaal.
Cornet wordt in de directie van Dexia Bank Nederland, na de splitsing die naar verwachting in april plaatsvindt, opgevolgd door Jos Brumagne (41), die al circa een half jaar is betrokken bij de reorganisatie van Dexia Bank Nederland. Voor zijn komst naar Nederland werkte hij ondermeer voor Bacob Bank, Artesia Bank, en Dexia Bank België. De nieuwe directie van Dexia Bank Nederland zal bestaan uit Dirk Bruneel (voorzitter), Stefaan Decraene, Luc Van Thielen en Jos Brumagne.
De Raad van Commissarissen van Dexia Bank Nederland zal na de splitsing bestaan uit Axel Miller,
Marc Hoffmann en Pieter van der Laan en wordt mogelijk later nog uitgebreid.
-
Luc
Re: Luc Van Thielen
el, als je mij bedoelt: ik denk dat de Dexia-lezers zich nu rot lachen. je hebt hoop ik al mijn berichten gevolgd, dan kan ik je verzekeren dat ik niet Van Thielen ben en helaas dus ook niet zijn salaris ontvang.
-
Del
J.C, wat is El dom. Denk je echt dat Dexia-Luc op het forum zal gaan schrijven (bezijdens of hij dit sowiezo wel mag van de nog grotere basen). Tuurlijk niet. Jij zoekt werkelijk overal een komplot achter, als ik jouw was zou ik geestelijke hulp gaan zoeken. Lijkt me best zinvol.
-
lucishetnetniet
Luc(emburg) heeft verloren met 5-0. Kansloos gevalletje die Luc.