LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mag dit zomaar?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Johan

Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Johan »

Ik ben dus gestopt met inleggen van de maandtermijnen en beroep mij op art. 1:88.
Wel krijg ik van dexia aanmaningen toegestuurd om toch maar vooral de tot dusver niet betaalde maandtermijnen te gaan betalen en wel binnen 14 dagen omdat anders een incasso bureau wordt ingeschakeld en ik wordt tevens bedreigt met een BKR melding.

Nu wordt ik hier een beetje moe van omdat ik heb aangegeven het contract te ontbinden en mij beroep op art 1:88 en een ieder weet, ook dexia, dat de kwestie middels Eegalease bij de rechter ligt.

Ik vraag mij nu af of dit alles geoorloofd is.
Zaak is onder de rechter en dexia dreigt mij met incasso bureau's en BKR meldingen.
Ik krijg sterk de indruk dat dexia dmv deze werkwijze, hun niet geheel vreemd, mensen onder druk zet om hun gelijk te krijgen.
Mag dit zomaar?

Hoe kan ik bijvoorbeeld de kosten die door het incasso bureau worden gemaakt op dexia afschuiven?

Sara Etty

Re: Mag dit zomaar?

Ongelezen bericht door Sara Etty »

Beste Johan,
met een beetje zoekwerk op dit forum vind je vanzelf veel over dit onderwerp. Genoeg specifieke eegalease topics. Anders blijft iedereen in herhaling vallen. Als je na het lezen daarvan toch nog vragen hebt, hoor ik ze graag.
Groet, Sara

Gesloten