Ik mailde het volgende bericht
Geachte mevrouw, mijnheer,
Graag wil ik u iets mededelen.
Na een intense advertentie campagne einde 1999 begin 2000, waarbij wekelijks de aandelen spaarplannen in de bus vielen, ben ik gezwigt voor de Legio Winstverdriedubbelaar.
Na herhaaldelijke vragen van mijn kant of dit product wel safe was en de vraag wat er zou gebeuren als de beurs zou zakken verzekerde men mij dat Nederland zo goed als failliet zou moeten gaan wilde hier geen winst op worden behaald.
Mijn contract is afgesloten op 25 mei 2000. Ik was de enige ondertekenaar. Contractnummer xxxxxxxx. De reden was om geld te creeren voor een studierichting die mijn oudste dochter wilde inslaan.
Nu, bijna drie jaar later want het contract loopt af op 26 mei aanstaande, gaat mijn dochter van de zomer haar studierichting volgen want ze is toegelaten.
Hoera, maar waar moet ik het van betalen?
Mijn contract staat nu ongeveer €12.000,-- negatief naast mijn kwijtgeraakte €4100. Goed plan van Legio nu Dexia. In plaats van geld voor de opleiding ben ik ook nog eens € 16.000,-- kwijt waarvan ik echt niet weet hoe de € 12.000,-- te gaan betalen.
Mijn vrouw had niet meegetekent en wist eigenlijk nergens van tot de problemen begonnen.
Zij heeft het contract tot twee keer toe nietig laten verklaren maar Dexia weet van geen wijken.
Wat moet ik nu doen? Kan dit zomaar. Ook van de stichting Leaseverlies en Eegalease komt geen antwoord
HELP
Hoogachtend,
Naam
adres
Zet ze aan het werk, laat het gebeuren.
JoopB
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mail naar AFM, [email protected]
-
Brammetje
Re: Mail naar AFM, [email protected]
tik ook eens massagestaaf in en lees daar de topics.
-
Kris
Re: Mail naar AFM, [email protected]
Joop zal wel geschrokken nu hij dit leest over staven.