LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] massaal lenen???
massaal lenen???
Ik vroeg me af, of we niet massaal kunnnen lenen bij een bank of andere instantie. In ieder geval kunnen we dan meedoen met de stichting lease verlies. Ik heb deze stichting al gemaild, maar nog geen reactie gekregen. Ik weet ook niet meer wat slim is om te doen of niet. Graag reacties van mensen wat hun gaan doen. bedankt.
Re: massaal lenen???
Ik weet het ook niet, of dat mogelijk is. Volgens de stichting lease verlies moet je wel betalen om deurwaarders te voorkomen. Ja denk ik dan, maar ik heb dat geld helemaal niet. Toch ga ik niet met het Dexia aanbod akkoord, maar voor de rest geen idee wat te doen. Hebben jullie tips???
Ik wil geen extra geld lenen, maar geld lenen om mijn schuld van 10.000 euro terug te betalen aan Legio. Volgens de stichting kun je beter betalen, anders krijg je er alleen maar meer ellende van. Ik heb niet zomaar 10.000 euro dus moet ik het misschien bij derden gaan lenen. Snappie, want ik wil niet ingaan op de rentloze lening van Dexia. Heb je tips voor mij???
tip1: indien aanwezig, lening wegwerken in hypotheek. Al te verkrijgen tegen 2,45%!!!!! Niet aftrekbaar!
tip2: vanaf € 10.000 lenen via Direktbank, vechttarief, 7,1%
eventueel met een spaarplan ernaast om mettertijd af te lossen.
tip3. mij rechtsstreeks mailen voor meer info
tip2: vanaf € 10.000 lenen via Direktbank, vechttarief, 7,1%
eventueel met een spaarplan ernaast om mettertijd af te lossen.
tip3. mij rechtsstreeks mailen voor meer info
Onzinnige opmerking......Yvonne vraagt om advies indeze, die krijgt ze.
Als je het forum een beetje volgt of volgde, had je kunnen lezen dat ik voor diverse mensen een opzet/berekening heb gemaakt waarmee ze naar elke willekeurige bank of adviseur konden gaan....ik wil en zal er niets aan verdienen.
Het zou je sieren als je je naam eens noemde in plaats van een fakenaam op te geven.....enne......
Jij zou dat lijk mogen zijn....pik je graag!
Als je het forum een beetje volgt of volgde, had je kunnen lezen dat ik voor diverse mensen een opzet/berekening heb gemaakt waarmee ze naar elke willekeurige bank of adviseur konden gaan....ik wil en zal er niets aan verdienen.
Het zou je sieren als je je naam eens noemde in plaats van een fakenaam op te geven.....enne......
Jij zou dat lijk mogen zijn....pik je graag!
Ik heb geen hypotheek, dus daar heb ik niets aan. Kan je toch een lening krijgen ondanks de schuld bij Dexia?? Voor 1 april moet reageren van Dexia is dat bij iedereen zo??? Bedankt alvast voor de tips.
hangt uiteraard af van een inkomen......maar je kunt het een inwisselen voor het ander....ik zal je zo laten weten wat je zou betalen.....effe momentje
Nog wat misschien is massaal lenen zoals anoniempje schrijft wel niet zo'n slecht idee. Doet de stichting hier trouwens niet mee, lenen via instanties zodat je toch mee kunt doen tegen DEXIA???
98 euro per maand, 15 jaar lang bij de direktbank tegen 7,1% en een overlijdensrisicoverz. voor 110% opgebouwde waarde. Hoe korter de looptijd, de meer je maandtermijn.
Of.....aflosvrij lenen voor € 58 per maand en dan maar zien hoe je het ooit aflost......als het maar voor je 65e is!
jean,wat bedoel je met tip3 mij rechtstreeks mailen voor
meer info;je lijkt wel legiolease die zei dat ook altijd
weet nog wel "slimme strategie terzijne tijd",kom nouw eens
met een open deur voor gedupeerde en laat het geen achter
deur worden.SPEEL OPEN KAART MET DEZE MENSEN.vrgr.andre de croos
meer info;je lijkt wel legiolease die zei dat ook altijd
weet nog wel "slimme strategie terzijne tijd",kom nouw eens
met een open deur voor gedupeerde en laat het geen achter
deur worden.SPEEL OPEN KAART MET DEZE MENSEN.vrgr.andre de croos
15 jaar lang, daar heb ik weinig zin in. Toch bedankt voor je advies.
Stop toch met dat gelul over lenen gewoon met zijn allen niet betalen
Stelletje bangerikken.
Stelletje bangerikken.
Ik ben helemaal niet bang, maar ik zoek wel een gepaste oplossing.
yvonne, je kunt er sneller vanaf zijn, echter dan zul je per maand meer moeten betalen, hoe korter de looptijd de duurder....5 jaar is 2% krediet, € 10.000 is € 200 per maand. 7 jaar is 1 1/2% is € 150 per maand. 1% is € 100 per maand, duur 10 jaar.
Bij een rentekrediet leen je een bedrag tegen de rente en spaar je daarnaast een bedrag per maand. Uiteindelijk los je daarmee af. Dat wordt gezet op 15 jaar....maar als blijkt dat je in 7 of 8 jaar het geleende bedrag hebt gespaard, of gedeeltelijk, dan los je af wat je af wilt lossen.
Heer de Croos, rechtsstreeks mailen is om discreet te kunnen zijn. Om een passende oplossing te zoeken is het nodig om bepaalde gegevens te hebben, vandaar.
Bij een rentekrediet leen je een bedrag tegen de rente en spaar je daarnaast een bedrag per maand. Uiteindelijk los je daarmee af. Dat wordt gezet op 15 jaar....maar als blijkt dat je in 7 of 8 jaar het geleende bedrag hebt gespaard, of gedeeltelijk, dan los je af wat je af wilt lossen.
Heer de Croos, rechtsstreeks mailen is om discreet te kunnen zijn. Om een passende oplossing te zoeken is het nodig om bepaalde gegevens te hebben, vandaar.
Jean, uit je info blijkt dat je een amateur bent die niet weet wat er op de markt te koop is. De tarieven welke jij doorgeeft, kent de Direktbank nl. niet. Ten eerste is het door jouw genoemde percentage niet 7,1%, MAAR 7,2% EN DAT GELDT DAN OOK ALLEEN NOG VOOR VEEL HOGERE BEDRAGEN. Daarnaast is er binnen het door jouw genoemde vechttarief geen mogelijkheid voor 1%, 1½%, of 2%, maar enkel aflosvrij!! Jean is dus inderdaad een amateur welke een slaatje wil slaan uit de onwetendheid van anderen. Ben je nu beter dan Legio, Jean?