Beste mede-gedupeerden,
Ik vind het toch belangrijk u allemaal te wijzen op het feit dat u, juist nu, alert moet blijven:
Aangezien het nu in de richting van eventuele terugbetalingen, schikkingen of beroepen op hardheidsclausules en dergelijke gaat, denk dan goed na als u benaderd wordt (hetzij telefonisch, hetzij schriftelijk) door bijvoorbeeld Dexia en consorten of welke bank/verzekeraar/adviseur dan ook.
Voordat u ergens mee akkoord zou gaan, neem de tijd en win advies in bij iemand die geen belang heeft bij uw beslissing. Of post uw vraag hieromtrent op dit forum (zoals Leon eerder deed, zie onderwerp Enquête), zodat anderen kunnen meedenken en hun reactie kunnen geven.
Ik denk dat banken en verzekeraars erg ver kunnen gaan om onder hun verantwoordelijkheid uit te komen. Onderschat dit niet. Wees u dus bewust van uw rechten.
In de hoop dat iedereen krijgt waar hij recht op heeft,
met vriendelijke maar bezorgde groet,
Dunja
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Mede-gedupeerden, wees alert
Re: Mede-gedupeerden, wees alert
Paula waarom schrijf je dit onder Dunja e-mail Dunja bestaat niet, had je advies willen geven.
P.S. Volgens mij zit je computer vol met virussen???
Ja, dat klopt. Hij niest erg de laatste tijd en hij heeft ook last van hoest: af en toe gaat zomaar de cd-rom open.