Ik zit vanaf dat ik thuis kwam / ongeveer om 17.30 uur/ al voor de tv en zoek op internet.
Ik hoor en zie niets over onze demonstratie, maar goed ik hou nog even hoop op het late nieuws.
Toch als het weer nodig is dan zijn we er weer.
Kom met vele op 30-6 naar Den Haag, kijken wat Zalm te melden heeft.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Media aandacht.
Re: Media aandacht.
Telegraaf van vandaag. Verder heb ik ook nog niets gehoord of gezien.
Even terug komen op mijn opmerking over media aandacht,
wat zijn we massaal gen...d met open ogen door de politiek.
Je houdt een demonstratie en een dag later leverd de comm Oosting de opdracht in, kan het corrupter???
Met de beelden erbij van Woensdag zie je hoe het werkt in dit k....n
land.
Mijn strijdlust was na de demo. van gisteren toch al toegenomen.
We gaan ervoor !!!!!!!
We sluiten achteraan in de rij bij de rechtbank en wachten wel af maar Dexia zal NOOIT ook nog maar een cent van me krijgen.
wat zijn we massaal gen...d met open ogen door de politiek.
Je houdt een demonstratie en een dag later leverd de comm Oosting de opdracht in, kan het corrupter???
Met de beelden erbij van Woensdag zie je hoe het werkt in dit k....n
land.
Mijn strijdlust was na de demo. van gisteren toch al toegenomen.
We gaan ervoor !!!!!!!
We sluiten achteraan in de rij bij de rechtbank en wachten wel af maar Dexia zal NOOIT ook nog maar een cent van me krijgen.
Media-aandacht is gelukkig wel veel aanwezig de laatste dagen. Veel aandacht op RTL-Z en net ook een item in het NOS 6 uur journaal.
dexia bank krijgt een steeds slechter imago in Nederland. Dat is pure winst. Het is nu vrijwel onmogelijk voor deze smerige bank om in Nederland nog iets te beginnen. Ook artesia, hou deze naam in het vizier, moet geen kans krijgen z'n vleugels uit te slaan.
dexia krijgt veel negatieve publiciteit. Vroeg of laat kost dit hun meer dan wat ze nu hadden kunnen schikken.
dexia: go to hell!!!
dexia bank krijgt een steeds slechter imago in Nederland. Dat is pure winst. Het is nu vrijwel onmogelijk voor deze smerige bank om in Nederland nog iets te beginnen. Ook artesia, hou deze naam in het vizier, moet geen kans krijgen z'n vleugels uit te slaan.
dexia krijgt veel negatieve publiciteit. Vroeg of laat kost dit hun meer dan wat ze nu hadden kunnen schikken.
dexia: go to hell!!!